liam | Polismyndigheten Ansökan [Silathi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

liam.

Icke Medlem
Meddelanden
214
Reaction score
19
Ange ditt födelsedatum: 19 Maj 2006

Vad heter du på discord? LIAM#0122

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 500

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4-8

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 500

Vad heter du? liam bobson

Hur gammal är du? 21

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis då jag tycker att det verkar vara ett roligt arbete och jag har RPat mycket som det innan så jag har ganska mycket erfarenhet och jag gillar RPA som polis då att jag tycker att det är kul att hjälpa staden jag vill även bli polis för att jag ser att det inte är så många aktiva ibland och då kommer ju alltid vara tillgänglig och alltid kunna hjälpa till så mycket som jag bara kan. Jag är även van med större senarion då jag har varit en stor kriminell innan och varit med på stora bankrån så vet ofta hur hon tänker så jag kommer att kunna vara med och styra och ställa där när jag får den ranken. Jag vill även bli polis du älskar och yrket och att rädda staden så mycket som jag bara kan falla tjuvar och banditer där ute jag kommer kunna bidra med stor säkerhet i staden då jag kommer vara aktiv väldigt mycket. ps har väligt svårt med att skriva

Varför ska just du bli anställd? jag ska bli anställd som polis och då jag har mycket erfarenheter inom jobbet då jag jobbat med det innan jag kommer även kunna bidra med stor aktivitet jag kommer även kunna bidra med bra disciplin då jag har varit med innan och jag vet hur viktigt det är att ha en bra disciplin för till exempel om man inte har det och alla bara sitter och skriker du kommer aldrig gå och för ett stort scenario till en vinst då många blir okoncentrerade och tänka på annat än då fokuserar man inte på självaste scenariot då man tänker istället varför sitter han och skriker radion jag vet även om det är nån som säger hmm förtur då ska man alltid sluta prata ge dem förtur hmm så alltså jag har ganska mycket erfarenheter inom jobbet och det är därför jag skulle bli anställda då jag vet hur man är pigg som en polis och jag är vet hur man beter sig som en polis liksom

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) mina 3 styrkor är. prata med folk . bra radio diseplin . är trevlig . svagheter är sitastill. kan bli arg ganska fort med det är bra inom polis yrket tycker jag. inte super bra på att köra bil men endå deasent

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? jag har varit polis inan som grundutbildad och har väldigt mycket erfarenheter på denna servern.

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? jag går fram till bilen anropar i radion att jag har stanat en vitt audi rs6 på östra motorvägen senad så tar jag fram min taiser och går fram tilll han jag frågar om han vet vad jag stana han för sedan så ber hen hoppa ut och stänga av motorn jag kollar att dom har ett körkort sedan hadde jag tagit ett alkotest och ett drågtäst så att dom inte är påvärkade av något och i detta fall så har han inget körkort och det inebär olovligkörning och att han hade kört extremt för snabbt så jag hade bät om hans id så jag kan identifiera manen eller kvinan och så kommer jag skicka en bot som kommer inerholla olovligkörning och att han har kört extremt snabbt sedan så hadde jag inte låtit han köra vidare

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? då hade jag kalat i radion att en kolega är nerskjuten och skickat en efterlysning på bilen och sakt vart den är påväg sedan så hade jag sprungit fram till min kolega och tagit han till sjukhuset så snabbt jag bara kan eller ringt en ambulans då min kollega blev nerskjuten och sagt att det är en prio 1

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? jag frågar vart dom vill ha avspärningarna jag sätter upp det så snabbt jag bara kan men ordentligt sedan så hade jag suttit mig i en bil för min egen säkerhet då jag har inget att försvara mig själv med sedan så väntar jag på deras krav och ställt du mig efter deras krav då det oftas är att man ska ej blokera så jag väntar till vart dom vill ha mig och väntar på när dom ska stika och om vi ska följa efter eller inte.

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? jag hade åkt dit tagit upp min tazer och bakat medans han går mot mig och sagt till han att stanna och släppa kniven om han inte gör det då komme rjag skrikan tazer tazer sedan så hadde jag tazat han ingripit med hanbojer och sökt igenom han så att jag hittar kniven sedan så hade jag tagit han till stationen och bett någon höger ta ett förhör med han jag bärettar allt som har hännt och så.

Förklara vad radiodisciplin innebär. radiodisciplin är ett man altid ska ha kortfattade meningar inte sitta och dra ut på meningarna alltid säja sitt rakel alit avsluta med com och när allt är slut så säjer man slut com om någon säjer förtur så ska man låta den prata och inte säja något.

Vad betyder våldstrappan? Våldstrappan betyder att man använde de våld som behövs tillexempel att jag får inte slå nån med batong eller tazrea en person som säger okej jag ger mig eller att skjuta med tjänstevapnet när det inte är nödvändigt.

Tillbaka