Nekad Liam Olsson | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddie Braham

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/96845964/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vigor Herrstedt

Vad är ditt discord namn? Vigge06#7475

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Hej, jag heter Eddie Braham, jag är 22 år och är nyligen tillbaka flyttad hit till Unive staden.

Mitt mål är nu att kunna få ett yrke helst inom Räddningstjänsten eller Polisen men är Polisen eller Räddningstjänsten inte tillgängligt vill jag helst jobba med nått som får samhället att fungera bra.

Som person är jag väldigt trevlig och snäll men vid vissa tillfällen kan jag bli sur ifall saker och ting går fel, jag har även en hög och bra arbetsmoral och jag gillar även att jobba runt omkring och tillsammans med folk.

Jag hoppas nu med denna ansökan att få pass till denna staden så att jag kan söka mitt / mina drömjobb i hopp om att få en bra lön så att jag kan leva bra med en lagom fin bil och en bra lägenhet och att kunna få trevliga och roliga arbetskollegor till jobben jag kommer att ansöka.

Varför ska just du bli whitelistad? Som ovan nämner vill jag kunna tillföra en god, trevlig och ett verkligt rollspel i denna staden

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vet och kommer tillföra det bästa av rollspel jag kan.

Hur hittade du Unive? Igenom min kusin som spelade här innan när servern kallades för Multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Som tidigare nämnt vill jag kunna tillföra ett bra och verkligt rollspel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på Veltic och RoyalCrew innan RoyalCrew bytte ägare då det blev whitelist efter det. Men jag är villig att spela heltid på denna server.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top