Nekad Liam Olsson | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Eddie Braham

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/96845964/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vigor

Vad är ditt discord namn? Zekryx.#6969

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Eddie Braham och är 22 år gammal, han föddes i sverige med flyttade till Unive staden 2020 efter att han blev gammal nog att flytta ifrån sina föräldrar, därför har han nu flyttat till Unive staden i hopp om att få ett bra jobb helst inom rättsväsendet eller sjukvården.

Min karaktär kommer från en grund av föräldrar som har hög arbetsmoral, min fader jobbade som polis och min mor som sjukvårdare därav intresset av dom yrken därför med denna pass ansökan hoppas jag kunna få pass för att därefter kunna söka till mina drömjobb.

Hur min karaktär är, han är väldigt glad och positiv som person och är väldigt omtänksam om sina vänner, familj samt kollegor.
Han har även en bra arbetsmoral, viljan till att vilja allas väl i yrket han kommer att jobba med samt att han har ett högt arbetstempo och kan hantera stressiga och hetsiga situationer.


Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att tillföra rolig och mogen RP trots min unga ålder IRL, och jag hoppas att kunna bli whitelistad för att bevisa ännu mer mogen och äkta RP inom yrket jag kommer att välja.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag skrev ovanför kommer jag tillföra mogen och rolig RP för att alla skall ha så kul och bra som möjligt.

Hur hittade du Unive? Igenom min kusin som spelade här innan när servern kallades för Multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att söka till sjukvårdare eller polis, och jag hoppas att komma med på nått av dom för att tillföra bra rp, kul kamrater samt utöka styrkan i tjänsten jag kommer att söka.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på unive är att ha kul och vara kvar så länge som möjligt, kommer spela tills det blir tråkigt så att säga. Kommer inte lämna eftersom jag kanske kommer tillbacks senare efter en "paus"

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelade på Veltic och RoyalCrew innan RoyalCrew bytte ägare då det blev whitelist efter det. Men jag är villig att spela heltid på denna server.
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Top