Liam Olsson | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddie Braham

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/96845964/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vigor

Vad är ditt discord namn? Rekcxzy#6969

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Eddie Braham och är 21 år gammal, han föddes i sverige med flyttade till Unive staden 2020 efter att han blev gammal nog att flytta ifrån sina föräldrar, därför har han nu flyttat till Unive staden i hopp om att få ett bra jobb helst inom rättsväsendet eller sjukvården.

Min karaktär kommer från en grund av föräldrar som har hög arbetsmoral, min fader jobbade som polis och min mor som sjukvårdare därav intresset av dom yrken därför med denna pass ansökan hoppas jag kunna få pass för att därefter kunna söka till mina drömjobb.

Hur min karaktär är, han är väldigt glad och positiv som person och är väldigt omtänksam om sina vänner, familj samt kollegor.
Han har även en bra arbetsmoral, viljan till att vilja allas väl i yrket han kommer att jobba med samt att han har ett högt arbetstempo och kan hantera stressiga och hetsiga situationer.
Skriv bakgrund, ålder, känslor och intressen som din karaktär har

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att tillföra rolig och mogen RP trots min unga ålder IRL, och jag hoppas att kunna bli whitelistad för att bevisa ännu mer mogen och äkta RP inom yrket jag kommer att välja.
T.ex berätta vad du kommer att bidra med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom att Unive är den största svenska servern. Och det är bra rollspel, så fick det mitt intresse.

Hur hittade du Unive? Igenom min kusin som spelade här innan när servern kallades för Multistaden. Då har jag också testat men blev alltid VDMad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att söka till sjukvårdare eller polis, och jag hoppas att komma med på nått av dom för att tillföra bra rp, kul kamrater samt utöka styrkan i tjänsten jag kommer att söka.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har inte direkt mål, jag spelar mest för att det är kul att spela på eran server. Också för att det är bra rollspel nästan överallt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelade på Veltic och RoyalCrew innan RoyalCrew bytte ägare då det blev whitelist efter det. Men jag är villig att spela heltid på denna server.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top