Liam Olsson | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddie Braham

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Vigor

Vad heter du på discord? Eddie Braham#2006

Ange ditt födelsedatum 26 Juni 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar just nu under de tider jag är vaken. Under skoltid efter skolan om jag inte har läxor.

Berätta om dig själv Jag heter Vigor, jag är 15 år. Jag har förr varit staff på philips gamla minecraft server under året 2016 då jag modera och var jätte seriös. Jag har efter den tid spelat mycket FiveM och jag har träffat på philips server ännu en gång. Som person är jag väldigt seriös när det gäller modera. Jag är även väldigt snäll och spratlig. Jag spenderar största delen av min tid på att spela, att modera är vad jag älskar. Har alltid gillat att hjälpa folk och svara på frågor angående de jag söker åt.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli staff kommer jag aktivt svara frågor och annat. Kommer även vara mycket inne på forumet!

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan den hette Multistaden runt slutet där.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag har som sagt varit staff på philips server förut, jag är just nu väldigt aktiv på denna servern. Och har alltid velat vara support på Unive, då jag bara väntat tills det var rätt tillfälle.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra genom att aktivt svara på frågor och att läsa mycket forumet, jag kommer svara på rätt sätt och jag kommer skriva väldigt grammatiskt.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja MultiPvP men det var länge sedan. Jag har inte erfarenheter inom FiveM men jag har erfarenheter inom moderation på Minecraft och även Streamers discord serverar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väldigt mycket egenskaper dock vill jag ha hjälp med lite fivem kommands så vore det bra!

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Japp, jag lär mig väldigt mycket och snabbt, vill ha hjälp med lite kommands och hur systemet funkar!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Unive har gjort det sedan jag blev medlem. Kommer inte byta då jag knappt spelar andra serverar.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? VIll bara säga att jag hoppas ni har en bra dag. :)

Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka