Inaktuell Liam Olsson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Eddie Braham

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Vigor Herrstedt

Vad heter du på discord? Rekcxzy#6969

Ange ditt födelsedatum 26 Juni 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har undertiden spelat på Philips gamla Minecraft server, då jag var personaler där hade jag väldigt roligt och han byggde upp bra personal team. Intresset för detta är ju då för de personaler jag har snackat med, är väldigt trevliga. Jag har även varit moderator och kände det var väldigt kul att spela och snacka med folk.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag är väldigt erfaren, har varit personal ansvarig för många serverar och kan hur man ska ta det. Jag är då för att vara 14 väldigt mogen, jag har även väldigt hög arbetsmoral. Och kan mycket om att vara staff, jag är väldigt aktiv både på servern och på discord.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra personer på de sätt man vill bli bemöt, om du vill bli bemöt dåligt så kan du ju bemöta dåligt. Dock som personal tycket jag personligen att man ska vara trevlig, och föra en trevlig ton mot de man pratar med. Man ska dessutom inte visa saker som andra inte har behörighet till att se.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker det är väldigt bra påverkan då man kan söka till kriminell och allt annat, t.ex. detta arbete. Att bli medlem låter dig Twittra och använda blocket. Man kan även söka till de andra jobb i stan, marja-lisas osv.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att de ska kunna de grund regler som behövs för att kunna spela FiveM seriöst. De ska också kunna förklara om sin karaktär på ett bra sätt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag anser att jag har ansvar för alla ansökningar, och vilka som får medlem. Eftersom många söker tycker jag detta är ett stort hopp. Men jag känner själv att jag kan göra detta.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag har under de senaste dagar varit inne typ 5 timmar om dagen, vilket jag tycket själv är väldigt mycket.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på andra serverar eftersom jag anser att denna är den bästa. Slutade och spelade heltiden för längesen, och har anset denna är passande för mig. Jag känner mig bekväm med att spela här.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har inget annat, vill bara säga att jag hoppas ni har en bra dag.

Tillbaka