Accepterad liam not ice | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam not ice

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981010058/

Ditt Hex-ID: 1100001013c888a

Vad är din discord tagg? liamnotice

Vem var det som bannade dig? bubbelgum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-03 000510.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde fel men så som jag såg det så kunde man göra så men ser också efter åt att man kanske inte gör så bara direkt var dumt av mig att göra så just då kanske skulle tagit det lite mer bättre rp men efter som han var med i dom och var alians med 18 street trodde jag att jag kunde skotta honom där och då men inser efter att det blir inge kul för honom plus att det blir fel att bara göra det där och då

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi rånade 1 grabb som var med 1 gäng sen så tog vi honom till ett ställe jag tar hans lur sen säger han vilka han är med hur högt uppsatt han är i gänget och allt sånt och vilka dom har allians med allt sånt och när jag får veta att dom har allians med 18 street som vi då har krig med tänkte jag döda honom på grund av det men inser efter att jag skulle tagit det mer socialt och låtigt honom gå där ifrån men som sagt lätt att vara efterklok men hoppas du kan förstå ändå tänkte inte steget längre

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel men jag trodde att det var rätt på grund av att dom var allians med 18 och allt sånt då trodde jag att det var okej att jag kunde döda honom men som sagt lätt att vara efterklok men som sagt jag skulle gjort det mer socialt och pratat längre och låtit honom gå där ifrån inte gjort som jag gjorde ber om ursäkt för att jag gjorde fel och borde gjort på 1 annat sätt men nu gjorde jag såhär och inser nu efter att det var fel hoppas ni kan förlåta mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat haft 1 bättre social rp och pratat mer med honom och snackat mig ur det där med honom och hade låtit honom gå efter det men nu gjorde jag så här som var väldigt dumt gjort av mig inser det nu men hoppas du kan förstå att jag verkligen inte menade att göra 1 regelbrott där och då jag borde bara låtit honom gå efter vi hade pratat men då tänkte jag han han skulle säga det till hela 18 och cosa så gjorde det så för att det skulle bli lättare men inser nu att det var fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska ha bättre social rp och inte råna vid såna där tillfallen för det var lite öppet också och väldigt dumt av mig att skotta ner honom men visste inte att man inte fick det förlåt så mycket för att jag gjorde fel menade verkligen inget på det sättet hoppas du kan förlåta mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka