Nekad liam not ice | Ban Överklagan [14ddb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam not ice

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981010058/

Ditt Hex-ID: 1100001013c888a

Vad är din discord tagg? liamnotice

Vem var det som bannade dig? 14ddb

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-24 160749.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gick in på sjukhuset med mask glömde att ta av mig masken så jag gick rakt in på sjukhuset stog och pratade med 1 grabb som skulle hjälpa mig sen fick jag ban i 3 dagar för att jag hade mask ingen varning eller något att jag skulle ta av mig masken i pm kunde han skrivit det så jag fick 1 varning innan fattar också att han kanske inte orkade det men hoppas du kan se från mitt perspektiv vaknade för kanske 20 min sen så är fortfarande väldigt yr helt nyvaken

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det jag skrev där uppe var allt som hände innan att jag gick in på sjukhuset med mask glömde ta av den snackade med 1 grabb som skulle hjälpa amig sen blev jag bannad i 3 dagar för att jag hade mask fattar varför jag blir bannad men hoppas du kan se från mitt perspektiv 15 år vaknade för påriktigt 20 min sen jätte trött

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rätt gjort ban men hoppas han kan ta bort den för att jag glömde och ber omursäkt att jag hade masken på mig där inne dumt av mig att ha masken på men glömde den helt så jag hade den på och fortsatte rpa som inget sen blev jag bannad och insåg felet men snälla unbanna mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fortkörning var den innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tagit av mig masken men jag glömde det totalt så gjort inte det för jag helt ärligt glömde bort att man inte fick ha det och är nyvaken då tänker man inte steget extra

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag ska inte ha mask på mig i sjukhuset eller på andra allmäna platser det är vad jag har lärt mig från denna bannen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka