Nekad liam not ice | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam not ice

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? liamnotice

Vad är ditt Hex:ID 1100001013c888a

Ange ditt födelsedatum 27 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. min dagliga aktivitet är att jag spelar varje dag minst 3 timmar så jag kommer kunna hålla koll på ställena jag är på så klart spelar jag mer på helgerna och loven men under veckan blir det 3-5 timmar per dag jag kommer hem klockan 16 måste äta gå ut med hunden så typ halv 5 sätter jag mig vid datorn och börjar rpa så då kan jag hålla koll på alla ställen jag är på så att det blir bättre rp där jag är

Hur länge har du varit medlem på Unive? kom tillbaka nydligen har spelat mycket förut på servern väldigt mycket och har varit servervakt tidigare

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) några gånger dom flesta fel ban

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt uppgift är att hålla koll på sitt område om du tex är på piren så ska du hålla koll så att alla sköter sig där och inte håller på och lallar du ska helt enkelt underlätta för staffsen så att dom kan ta hand om dom större problemen som kanske händer inom krim rp för att det är viktigare att dom tar hand om tex c logging än lite lallare som vi servervakter kan lösa så att staffsen inte behöver jobba lika hårt hela tiden iaf underlätta för dom med andra ord

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för jag tjänner att jag kan ta det här ansvaret nu och jobba som servervakt plus att jag blir så sjukt trött på när folk lämar bilar så att servern lagar mer vill kunna dva dom och bana lallare så att servern blir roligare att köra på vet att det är många som tycker servern redan är rolig men folk hade tyckt den var ännu roligare om bara alla lallare hade åkt från servern tycker även jag för att finns så många som bara springer runt och lallar och vill kunna banna dom eller kicka dom så dom inte förstör

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är att du tex ger din polare rev bara för att han är din kompis och u tjänner honom så får man inte göra man måste ha klipp och ha 1 bra anledning för att reva och tex strunta i att ge din kompis ban bara för ni känner varandra. abuse är att du tex revar dig själv bara för att du inte orkar åka och köpa mat om du tex dör så kan du reva dig själv för du inte orkar rpa dig från där du är

Nekad, nyligen bannad. Ansök igen när du har varit banfri i 30 sammanhängande dagar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka