Nekad liam not ice | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

liam not ice

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? liamnotice

Vad är ditt Hex:ID

Ange ditt födelsedatum 27 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer ofta spela från 4 till 10 på vardagar på helger så kanske jag spelar 12 timmar totalt på 1 dag

helger/lov
måndag heladagen
tisdag heladagen
onsdag heladagen
torsdag heladagen
fredag heladagen
lördag heladagen
söndag heladagen

vardagar
måndag 16:00 till 22:00
tisdag 16:00 till 22:00
onsdag 16:00 till 22:00
torsdag 16:00 till 22:00
fredag 16:00 till 02.00
lördag heladagen
söndag heladagen

mycket aktiv som du ser

Hur länge har du varit medlem på Unive? kom tillbaka nydligen har spelat mycket förut på servern

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) några gånger dom flesta fel ban

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servrvakts uppgift är att hålla koll på sitt område där du är tex om du är på piren så ska du hålla koll på att allt funkar och så att inget konstigt händer man ska underlätta för staffs så ser man tex en lallare kan man kicka honom och skriva du får 1 varning du ska helt enkelt hålla reda på ditt område där du är inte åka runt och leta problem där du är ska du se till att reglerna följs och att det funkar inte att man lallar tex sparkar på bilar springer runt och slås snor bilar och sånt på piren du ska se till så att allt rullar på och att reglerna följs så att staffs kan ta hand om andra viktigare saker

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill att servern ska bli bättre har varit inne ett tag idag bara för att chilla runt och spela har redan sätt så mycket vdm folk som kör in i saker rpar inte ens på det och folk som kör in i andras bilar bara för att dom ska gå sönder sen dra därifrån vill få bort sånt från den här servern tycker inte att det är så man ska hålla på man ska a en rolig rp under det här vill få bort dförsöker förstöra för 320 server för jag tycker att den är bra för jag har spelat mycket på den och vill nu att den ska bli förbättrad av mig har även varit servervakt innan på servern tills ja tog en break så nu vill jag komma tbx och hjälpa servern 1 till gång hoppas jag får komma tbx :)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jo det kan vara så att du abusar rollen och revar bara för att få mat eller för att du är låg i hp som det kan användas för att få mer hp eller att vinna en fight mot någon om någon skulle döda dig så revar du och dödar dom asså det är abuse man ska inte abusa sinna roller tycker dom förstör rpn och borde inte få ha dom rollerna med så mycket makt. och korruptio är att man tex revar sina polare bara för att dom ber om att få rev över discord man kan liksom inte bara reva folk hit och ditt det är korruption att du ger dina kompisar saker som inte andra kan få tex rev när dom behöver det.

Tillbaka