Nekad Liam nordling | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FlaQy

Icke Medlem
Meddelanden
270
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? suzie Q´s exlusive cars chef eller biträdande chef

Vad heter du IRL? jag heter liam nordling

Vad heter du på discord? SD brushan#6095

Hur gammal är du? 14år

Hur länge har du spelat på Unive? har vart me i dc sen typ 2020 eller om de är 2021 men tog en paus så har väll rp nu på hel tid i 6-8 månader och då men<r jag mellan 5-11 timmar om dan jag e inne och rp

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer utveckla jobbet genom jag e kunnig inom bilar älskar motorer occ kunnig inom rp bemöter folk med en god ton kommer få fler köpare till oss då jag e lte känd i stan om man säger så så folk kommer väll vilja köpa då brukar vara så kommer ge förslag på bilar vi kan ta in vilka bilar som e för dyra och vilka som e för billiga men de jag ska försöka göra me jobbet ska se till så vi kan få in bilar och ställa ut och visa upp våra bilar ska ha de mer öppet då de alltid stängt försöka få en bättre katalog så de ser mer värkligt ut de ska helt enkelt se bättre ut där inne nu e de väldigt dött ska försöka få till en utställning 1 gång i veckan då jag pratar me mina anställda om att nu tar vi en varsin bil dom ställer ut dom vi spärrar av den vägen så ställer vi ut våra bilar och visar upp oss tror de skulle va kul

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? inom jobbet ja e väldigt kunnig inom bilarn occ då jag kört motor sport hela livet jag kan en del bilar ig med jag e duktig säljare fick jobbet på falck första försöket han sa du låter erfaren jag har handlat en del hos bilfirmor så jag vet hur man inte ska bemöta och hur man ska bemöta har inte direkt erfarenhet inom jobbet då jag inte vart säljare inann men e duktig inom rp har jobbat på falck och polisen men nu krim och söker ett roligt jonn

Hur ofta kommer du vara inne? jag e inne på unive cirka 5-6timmar om dagen från 16:00-22:00 varje dag men helger e de från 10:00-01:00 cirka kommer väll va aktiv på jobbet 2-4 timmar resten av tiden har jag roligt me polare

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? absolut skulle jag de då jag älskar unive vill bli chef på de jobbet då de värkar roligt och jag gillar bilar skulle va dumt om man sluta spela för man inte får ett jobb

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara unive nu har testat lite servrar men unive e den bästa

Har du läst våra Regler? jupp de har jag

Nekad

Då det redan finns en chef för detta jobb så nekar jag. Om du vill bli biträdande så får du ta det ingame

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka