Accepterad Liam nordling | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FlaQy

Icke Medlem
Meddelanden
270
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121567460/

Ditt Hex-ID: 110000145380ee4

Vad är din discord tagg? måstafa#6095

Vem var det som bannade dig? Always Watching

Hur lång tid var din ban? 2dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet helt ärligt inte har clip på allt som händer så jiag kan visa er clipp på att inget hände fattar 0 kan sicka clippet till er för jag krocka inte ens me han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åker från piren sen kommer en bil förbi mig på andra sidan han säger aj men vi krocka inte ens har clip på det jag kör väll lite för fort men sen så hör jag bara en grabb som jag möter säga aj så då clipa jag för ifall detta skulle hända

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för för mig krocka vi inte ens så fattar inte varför för mig kunde jag bara åka vidare utan problem fick inte ens en skroma på bilen

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte vålta me en bil fast jag inte ens körde inte lalla inte slåss på piren

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för jag krocka inte ens jag fattar inte va jag gjorde för mig hände de inge hörde bara en kille säga aj min bil nuddades inte ens

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för vi krocka ju ijnte

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar ha de så bra

kan sicka clipet till dig bara du säger hur man gör så sickar jag till dig jag clipar på medal säg hur man sickar så visar jag dig att för mig hände inget

Lite oklart gällande vem det är som heter "Always Watching" i Staff Laget, är du säker att det är det namnet det står?

står så Placerad av: Always Watching
men om ineg vert varför heter han så och bannar folk jag har ju clip på att vi inte ens typ nuddar varan

varför vet ingen vem de är om han sitter och bannr folk som inte gjort nått fattar inte varflr de va powergaming

kan inte nån av er godkänna för om ingen vet vem ha e har ju ändå clip

ja för jag vill inte sitta och va bannad för ingen vet vem han e jag har inte ens gjort nått unbana mig snälla har ju clip

vill inte sitta och va bannad för att han inte svarar4 kunde vart inne och rpa nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka