Nekad Liam Nilsson | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Janitaklare32/

Ditt Hex-ID: 11000013ecb5275

Vad är din discord tagg? smokezz00011111

Vem var det som bannade dig? Toris

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-09 135726.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig för att jag råkaade ta min 12ade karaktär istället för den andra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De som hände var att jag gick in på servern. Läser igenom mina missade samtal och sms. Så ser jag på prio grubben att de är en gps och text vi blir stormade. Jag springer ut och möts av en gorilla ped som skriker upp med händerna. Jag tar upp mina händer och han springer vidare. Sen kommer några av våra gängmedlemmar och skjuter ner han. Vi fortsätter rpa och det stormar flera. Dem börja skjuta och vi fick ner några av dem och jag dog. Senariot slutade med att 4 från oss dog och 3 överlevde. Jag låg i ungefär 30 minuter sen hade dem tagit alla till sjukan. Sen kommer dem in tar våra kroppar och gömmer dem i huset. Dem drar ifrån huset och jag väntar 15 min till typ. Sen så quitar jag. Sen så stängde jag av datorn och gick o kollade film. Sedan efter en 1h typ så går jag in på unive igen och ska rpa på min andra karaktär. Men jag råkade trycka på karaktären brevid då den som var 12ad. Jag tog sandy och en ickemedlem kom och tog min kropp. Jag quitade dirrekt när jag såg att de var fel karaktär för om jag hade tagit spawnmenu och tagit en annan karaktär så hade den spawnat död. Sen så går det typ 2 min och jag är påväg in igen. Sedan så får jag en tagg i vår gäng chatt att jag ska hoppa support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle säga att det var lite både och. Förstår att det inte ser bra ut i loggs att jag tog samma karaktär som jag var 12ad med. Men tanken var att jag skulle ta en annan karaktär och ta Sandy men det han jag inte förklara i support. Så skulle säga att det var lite mitt fel med att jag tog den karaktären men skulle ta den bredvid som inte var 12ad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 50+ bans kan inte alla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså skulle inte säga att jag kunde de. Var inte meningen dirrekt att ta min 12ade gubbe. Men visste inte vad jag skulle göra när en ickemedlem börjar plocka mig och springa rundor. Så det ända jag kom på var att jag skulle quita men när jag gjorde de insåg jag att det redan var gjort och jag skulle förmodligen bli bannad för de

Har du lärt dig någonting efter din ban? Skulle säga att vara mera noga med vilka karaktärer man tar. Men råkade ta min 12ade och spawna på ett annat ställe. Och när jag quitade var det redan försent. Men skulle hållt in E med den innan jag quitade så jag inte hade hamlat där. Men förstår att det är mitt fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Vill lägga till att jag quitade 20 min efter senariot var klart. Samt att jag spawnmenuade aldrig efter jag hade dött som jag har fått sagt till mig att jag e bannad för.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka