Liam-
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/yeayealiam/
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? Lotta-kun#3830
Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. Jonas är 36 år gammal född 1985 han är en väldigt snäll karaktär men kan också visa sina andra sidor hans stora intresse är motorcyklar (Harley davidsons) Han har väldigt stort intresse av motorcyklar då hans pappa var president i en motorcykel klubb.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för jag tycker att det är en väldigt bra server moget folk och det bästa rp servern som jag har sätt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som intresserar mig med Unive är att det är en väldigt bra server med skönt folk coola bilar och bara en almänt skön server.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via tiktok då jag såg Cosmo lägga ut tiktoks.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att försöka komma med i en Mc klubb eller leva ett vanligt liv med ett jobb och ha det roligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ha väldigt roligt lära mig att rollspela mycket bättre och kanske lära mig saker jag inte vet irl som någon kanske lär en.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej detta är den första RP servern jag spelar på.
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? Lotta-kun#3830
Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 2006
Berätta om din karaktär. Jonas är 36 år gammal född 1985 han är en väldigt snäll karaktär men kan också visa sina andra sidor hans stora intresse är motorcyklar (Harley davidsons) Han har väldigt stort intresse av motorcyklar då hans pappa var president i en motorcykel klubb.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för jag tycker att det är en väldigt bra server moget folk och det bästa rp servern som jag har sätt.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som intresserar mig med Unive är att det är en väldigt bra server med skönt folk coola bilar och bara en almänt skön server.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via tiktok då jag såg Cosmo lägga ut tiktoks.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att försöka komma med i en Mc klubb eller leva ett vanligt liv med ett jobb och ha det roligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ha väldigt roligt lära mig att rollspela mycket bättre och kanske lära mig saker jag inte vet irl som någon kanske lär en.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej detta är den första RP servern jag spelar på.
Senast ändrad: