Nekad liam malm1 | Ban överklagan(Azzer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Horiz0n

Aktiv Medlem
Meddelanden
277
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/horiz0n123456789/

Ditt Hex-ID: 1100001469513b8

Vad är din discord tagg? Horiz0n#9715

Vem var det som bannade dig? Azze

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du är temporärt avständ från unive för nazism.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag spela en nazistisk låt och att det är en låt som användes andra världs kriget. Och att den va riktad för hitler. Det är väldigt allvarligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spelade låten erika för någon bad mig göra det och jag insåg inte att det va så farligt för låten handlar om en blomma och jag tänkte inte att den va nazistisk. Jag satt i en epa och spelade låten för någon bad mig, jag höll på att spela massa låtar som folk gav förslag på. Sen tyckte jag det va smart att spela erika och va helt järndöd och tänkte att inget skulle hända. Jag körde runt på piren och spelade låtar innan så kom folk med förslag. Jag viste inte att det va ett så farligt regel brott på unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den va inte felaktig inte häller förvänta mig att bli bannad för jag tänkte att låten handla om en blomma. så jag tror inte den va felaktig. Jag ångrar det och jag känner mig väldigt dum.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vart bannad för meta 2 gånger och powergaming 1 och när jag va ny så vart jag bannad för lallare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt på att det va en nasistisk låt och värkligen inte bara spela utan att tänka på det. Det va ett väldigt dumt misstag. I framtiden ska jag spela vettiga låtar eller inte alls spela låtar. Jag måste också i framtiden tänka på hur särigöst det är med nazism.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka på vad man spelar för låtar och verkligen inte spela nazistiska eller rasistiska låtar, jag ska alltid spela vettig musik och tänka på samhället runt mig för vissa ksk är extra känsliga eller har släkt som ksk va med i andra världskriget för längesen. Jag ångrar att ha spelat en nazistisk och ovettig låt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår

Din banöverklagan har Nekats
Tråd låst och flyttad till Banöverklagan - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka