Accepterad Liam Kvalvåg | Medlem ansökning [.ida_.] [1DrTimE1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liam Kvalvåg

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? @norsken2010 steam @liamkvalvag

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Råger Rågersson, 80 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Aggression, Snäll, Fuling.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Råger är en man som gillar ett enkelt liv och vill ta avstånd från ”maffiåsås” då han är liv rädd för dem och kommer direkt låsas som om han fick en hjärt attack för att slippa undan trubbel. Råger kommer från landsbygden och gillar att simpelt liv. Han tycker det är viktigt med jobb och iallafall ha någon slags lön så att man klarar sig i livet. Mer behöver inte Råger förutom vänner. Han tycker det är svårt att hitta dom då han ibland grubblar var ” ungdomarna” får dem ifrån, förutom skolan så klart. Råger vill ha en bästa vän som han kan ta en stänkare med och glida runt i staden med och allmänt ha en trevlig stund.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att bjuda in folk att prata, vara med i konversationer eller hällas på någon och fråga om dem vill göra något. Är en snäll människa som har förståelse för folks problem. Är ärlig när jag roll spelar och tycker det är kul när man verkligen har ett bra flyt i rollspelandet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att “spela för motspelarens vinst” i en RP-kontext kan betyda att man medvetet gör dåliga beslut i strid eller rollspel för att hjälpa den andra sidan – till exempel:
• Du ger upp utan motstånd bara för att dina vänner är på andra laget.
• Du avslöjar information till fienden som din karaktär inte borde veta.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte skulle jag tro, har läst igenom reglerna ordentligt så jag förstår dem så bra som möjligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM – Vehicle Deathmatch Förklaring: Du får inte använda ett fordon som vapen för att köra över andra spelare om det inte är motiverat i rollspel. Exempel: Att med flit köra över folk utan någon rollspelsbakgrund räknas som VDM och är ett regelbrott. FearRP – Fear Roleplay Förklaring: Du måste agera som om din karaktär värdesätter sitt liv och visar rädsla i farliga situationer. Exempel: Om någon riktar ett vapen mot dig, förväntas du samarbeta och inte bara springa iväg eller dra vapen tillbaka direkt – precis som man skulle göra i verkligheten.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill gärna spela på denna server då jag har sätt många streamers spela på servern, plus så är det många spelare inne vilket gör det enklare att rollspela vilket gör det väldigt kul.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Heter du samma på Discord som på Steam?
För att spela på Unive måste du heta samma på Discord och Steam!

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Heter du samma på Discord som på Steam?
För att spela på Unive måste du heta samma på Discord och Steam!

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
Nu har jag ändrat så det är samma!

Som medlem på unive får man inte vara delaktig i andra rp-servrar.
Är du redo att lämna den andra servern för unive?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de

Som medlem på unive får man inte vara delaktig i andra rp-servrar.
Är du redo att lämna den andra servern för unive?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de
Så nu har jag lämnat dem andra!

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka