Accepterad liam karlsson123 | Medlem ansökning [Nwllye] [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam karlsson123

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? LiamYAknow2#1510

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. hamko som är född 2002-07-01 (20år) har haft en tuff bakgrund. Han är uppväxt i Grekland där han blev lämnad på Atens gator, hopplös, rakt under den brännande solen. Han blev tagen till ett adoptionscentrum där han fick vara i ett år, sittandes, stirrandes in i klockan. Varje sekund kändes som en evighet men tillslut blev han adopterad av en man och en kvinna. Mannen vid namn Gregory och kvinnan vid namn Alexandra. De dem inte visste var att hamko skulle vara en stökig pojke. Han ställde alltid till med problem i hushållet och det gick inte att få stopp på det. Det var konstant skrikande och saker som gick sönder hela tiden. Han ville inte äta sina grönsaker, kanske inte så konstigt eftersom de flesta barnen inte tycker om det. Det var nästan bara bråk i hushållet. Tillslut kunde de inte ta hand om honom längre, han var tillbaka på adoptionscentret igen. Ännu en gång hopplös, väntandes på folk som kunde adoptera han. Denna gången kändes en sekund som flera evigheter. Efter åtta månader blev han adopterad av en man och en kvinna. Han var också stökig där och kunde inte bete sig. hamko har flyttat från hem till hem väldigt många gånger eftersom hans adoptivföräldrar inte kan ta hand om den stökiga ungen. I skolan fick han också problem, han var stökig även där. Han kastade pennor på lektionerna, lyssnade inte på lärarens genomgångar, pratade med andra när läraren hade talutrymmet. hamko var i stort sätt den stökigaste och jobbigaste ungen i skolan. Han hade väldigt svårt att få vänner och hamnade oftast i bråk. Hans adoptivföräldrar blev alltid oroliga när han kom hem med blåmärken på kroppen och blåtyror runt ögonen. Han fick mer ovänner än riktiga vänner. Andreas fick dessutom väldigt dåliga betyg, han låg alltid på E eller under. Han har flyttat från stad till stad men han har inte riktigt känt sig hemma i dem. Men det finns en sak Andreas är orolig för, sina biologiska föräldrar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på andra servrar innan men har ingen nu för tillfället. Jag har spelat på Unive (icke whitelist) och Bryggeriet och tänkte nu söka in till unive eftersom att jag inte har någon server att spela på. Jag känner också att jag kan samarbeta, och med det menar jag att jag kan hjälpa servern med olika grejer. Jag kontaktar mods/staffs om jag ser någon med dålig rp, om personen förstör ett scenario eller bryter mot reglerna. Jag spelar inte bara för pengar och makt utan jag spelar för bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara bryr sig om att vinna i ett senario utan att alla har kul även från motpartens håll

Hur hittade du Unive? det är många youbers som jag kollar på som spelar på unive och då ser det ut som en bra server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka