Nekad Liam heter jag | Ban överklagan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam heter jag

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199135567543/

Ditt Hex-ID: steam:1100001460daeb7

Vad är din discord tagg? Lelle#3358

Vem var det som bannade dig? zdsiis

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? terroråd med bil

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dom kanske tyckte att jag körde in till piren med mening men det var mitt spel som laggade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis köpt en ny bill så skulle jag till piren och visa upp min nya bil för andra personer som var där och så skulle jag kanske sälja bilen till andra personer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det har jag inte

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivigt bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? stannat och kollat så att den inte börja lagga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att stanna varje gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Lagga? Du körde över minst 10 personer och körde på allas bilar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka