Nekad Liam heter jag | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam heter jag

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199135567543/

Ditt Hex-ID: hittar inte det.

Vad är din discord tagg? Lelle#3358

Vem var det som bannade dig? zdsiis

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? terroråd med bil

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag körde min nya bil som jag hade köpt och sen så laggar min spel lite så då frös mitt spel och då så körde min bil helt själv in på piren där det var massor av personer och bilar så körde bilen rakt i i massor av bilar och personer och då blev jag bannad för terroråd med bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. okej jag hade precis köpt en bil på saras bil och mc och så skulle jag köra till piren och kolla vad som hände där och så precis när jag skulle svänga in till piren så började mitt spel lagga jätte mycket så jag såg lixom inte vad som hände och då blev jag bannad för terroråd med bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var det tycker jag

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej det har jag inte blivigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att tänka lite innan jag svänger och sen så att det inte börjar lagga

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka