Nekad Liam Hellström | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

liamotheking

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? liamo1337

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Det här är Liam Hellstrom, 26 år gammal. Uppväxt i Kristianstad tillsammans med både sin mamma, pappa och sina två bröder. Liam är vädigt social och glädje spridande karaktär men en stor passion för sitt yrke. Liam har alltid haft ett stort intresse för bilar och motorcyklar och hållit på med att meka sens han vart liten. Liam har även ett stort intresse för gaming och vill gärna ta sina nivåer till nästa steg och utvecklas i detta intresset. Liam brukar på sin fritid umgås mycket med familj, vänner och tar även sin tid med att träna, han lägger även en stor vikt på gymmet och tar det väldigt seriöst. Liam är väldigt envis och kämpar för sin utveckling och sina mål. Utforska nya saker är en av hans favoriter att göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en väldigt social roleplay. Det viktigt för mig att alla ska kunna ha kul och även uppnå en hög roleplay standard. Jag tycker det viktigt att båda parterna ska kunna vinna i ett scenario. Jag vill kunna finna fler vänner och fler upplevelser tillsammans med kompisar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inte spela för sin egen vinst utan också ge motparten en chans att vinna scenario. Det ska vara kul för båda att spela roleplay och inte bara göra powergaming av det hela.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och kan dom utantill, har varit del av denna server ett långt tag nu så har mycket erfarenhet från unive. en regel som pwrgaming t.ex det kan vara att man inte rpar på skador eller att man spelar enbart för makt och pengar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har erfarnhet från unive och har varit min första server sens start och älskar denna servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej kommer inte på något

Tillbaka