Accepterad Liam Hellström | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

liamotheking

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? LIam Hellström

Vad heter du på discord? Liamo#1300

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar vid ungefär 07:00-07:30 och käkar nått till frukost sen fixar jag mig inför skolan, Jag får oftast skjuts av mamma ner till skolan för jag bor en liten bit ifrån, vi kör ungefär 08:00 till skolan så jag hinner ta det lugnt innan jag börjar 08:15 sen går jag i skolan o gör det vanliga tråkiga sakerna som man gör i en skola sen slutar jag 14:00-15:00 det är olika för olika dagar, sen brukar jag hänga med vänner tills typ 16:00-18:00 och sen går jag hem och käkar sen brukar jag sätta mig vid datorn och å in på unive sen lägger jag mig vid typ 23:00-01:00 eller slutar spela i alla fall. Och så ser min dag ut ungefär (:

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 8 september 2022 men har varit medlem andra gånger också men då var jag inte mogen nog så jag fick det indraget :(

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 men några har varit felaktiga https://cdn.discordapp.com/attachments/1051975573032935464/1053377516959698964/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har till uppgift att kolla extra efter problem och regelbrott för att höja rp nivån så mycket som möjligt. t.ex att kicka folk som gör regelbrott om det behövs typ som att folk står o slåss på piren då hade jag valt att kicka dem för att dem ska fatta att dem gjorde fel. Man ska också hålla mer koll på all rp och allt som sker runt om kring för att hålla utkik efter regelbrott som typ powergaming lall vdm och rdm det är dom regelbrotten folk begår mest runt om kring mig i min rp skulle jag säga och då om jag hade kunnat vara där med ett ansvar som att vara servervakt så hade jag kunnat kicka dem eller till och med sv-bannat dem för regelbrotten dem begått. man ska även kunna ta rätt beslut och inte bara kicka eller banna folk för man kan och har möjligheten utan man ska även kunna sköta sitt ansvar och sin roll som servervakt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara servervakt eftersom jag har varit medlem ett bra tag nu och krim ett tag sedan innan också och även nu och jag ser mycket lall powergaming meta och massa andra regelbrott och jag vill kunna sätta stopp för det jag vill ha ett ansvar att kunna ta hand om det själv när man kanske inte har tid att skriva en rapport om det typ som ibland också att man glömmer att klippa. jag vill kunna ta det ansvaret och helt enkelt få stopp för allt lall i min rp och andra för den delen och göra det till en mycket roligare och seriösare rp känsla för jag villa att alla ska ha kul och att det ska vara spännande rp känsla och inte en massa lall runt omkring

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption/abuse är typ att man har id igång under scenario för att se vart personer är enklare och för att få en fördel i scenariot för att vinna eller typ reviva mitt under en skottlossning för du t.ex blev skjuten och inte vill förlora ditt vapen eller dina andra grejer och typ att man kickar folk för att även där få en fördel för att vinna scenariot.
 
Vidare. Gillar verkligen inte att du har 13 banns. Men ger dig en chans!
 
Vidare. Gillar verkligen inte att du har 13 banns. Men ger dig en chans!
nej jag vet men dem bansen var för ett tag sedan men då var jag inte riktigt mogen men jag har mognat till rigält och tack för du ger mig en chans 💜
 
Tillbaka
Top