- Meddelanden
- 222
- Reaction score
- 19
Vad är ditt namn i verkligheten? LIam Hellström
Vad heter du på discord? !✪Hellström✪!#1001
Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar 07:30 åker till skolan 08:00 sen går jag i skolan till 15:00 men slutar 14:00 på onsdagar och fredagar sen kommer jag hem vid ungefär 15:30 14:30 och sätter mig o spelar unive, sen är jag inne på unive till typ 00:00-01:00 men på helger vaknar jag vid 11:00-12:00 och spelar från 13:00 till 01:00 på lov är det samma som helger fast stänger av vid typ 03:00 så kommer vara väldigt aktiv
Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem i snart två veckor men har varit många gånger innan också samt har jag varit sv innan också och var väldigt duktig på det
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 15 men många felaktiga eller när jag började med rp och var omogen men jag har börjat ta mer ansvar nu och lallar inte längre https://cdn.discordapp.com/attachments/1087297952361500722/1087457398307963001/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att rensa alla mindre problem på tex piren eller torget där det finns mycket lall och folk som inte kan bete sig inom rpn så en servervakt kan temporärt banna eller bara kicka dem personerna. servervakter underlättar också väldigt mycket för staffsen så dem slipper få tiotals report på en person så dem kan fokusera på det större regelbrotten hos andra istället för att sitta o banna massa som bara lallar på piren t.ex istället kan servervakterna ta hand om det mindre regelbrotten och ta hand om dem på piren så servervakterna kan ta det mindre medans staffsen tar hand om det större regelbrotten så snabbt som möjligt. en servervakt är som en liten mini staff kan man säga som tar hand om det mindre problemen då när staffsen tar hand om större problem.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna underlätta för staffsen och servern för alla ska få en så bra upplevelse som möjligt jag ska försöka få servern så lall fritt och regelbrotts fritt jag bara kan jag kommer även vara väldigt aktiv jag vill att unive ska ha ryktet som en rolig och lall fri server istället för att folk säger nej inte unive det är bara lall utan jag vill att folk ska komma in och få bästa upplevelsen genom att rensa alla lallare som springer runt och är uppkäftiga och slåss på piren för som jag har sett nu de senaste veckorna så har det varit mycket lall på piren och runt om kring så jag vill kunna få bort det och jag vill även ha ett ansvar inne på unive och kunna få det så roligt som möjligt och jag kommer INTE abusa mina perms för jag ser många som gör det som tex id peakar i scenario det kommer inte hända för del är så tråkigt och lågt att göra eller typ om nån dödar mig så kommer jag inte ressa eller banna bara för jag blir sur på dem eller banna folk jag ogillar och jag kommer även kontakta en servervakts ansvarig om jag ser detta hända och jag kommer vara väldigt aktiv och mogen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption eller abuse är t.ex om man har id igong under scenario som en skottlossning för att kunna se vart dem är igenom väggar för att få ett övertag eller att man ressar för att vinna eller att man bannar folk för man ogillar dem eller kickar bara för dem vann scenariot men jag tycker det är kul att förlora då och då för då vet man att den andra personen tänker yess och jag älskar att se andra ha kul.
Vad heter du på discord? !✪Hellström✪!#1001
Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar 07:30 åker till skolan 08:00 sen går jag i skolan till 15:00 men slutar 14:00 på onsdagar och fredagar sen kommer jag hem vid ungefär 15:30 14:30 och sätter mig o spelar unive, sen är jag inne på unive till typ 00:00-01:00 men på helger vaknar jag vid 11:00-12:00 och spelar från 13:00 till 01:00 på lov är det samma som helger fast stänger av vid typ 03:00 så kommer vara väldigt aktiv
Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem i snart två veckor men har varit många gånger innan också samt har jag varit sv innan också och var väldigt duktig på det
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 15 men många felaktiga eller när jag började med rp och var omogen men jag har börjat ta mer ansvar nu och lallar inte längre https://cdn.discordapp.com/attachments/1087297952361500722/1087457398307963001/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att rensa alla mindre problem på tex piren eller torget där det finns mycket lall och folk som inte kan bete sig inom rpn så en servervakt kan temporärt banna eller bara kicka dem personerna. servervakter underlättar också väldigt mycket för staffsen så dem slipper få tiotals report på en person så dem kan fokusera på det större regelbrotten hos andra istället för att sitta o banna massa som bara lallar på piren t.ex istället kan servervakterna ta hand om det mindre regelbrotten och ta hand om dem på piren så servervakterna kan ta det mindre medans staffsen tar hand om det större regelbrotten så snabbt som möjligt. en servervakt är som en liten mini staff kan man säga som tar hand om det mindre problemen då när staffsen tar hand om större problem.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna underlätta för staffsen och servern för alla ska få en så bra upplevelse som möjligt jag ska försöka få servern så lall fritt och regelbrotts fritt jag bara kan jag kommer även vara väldigt aktiv jag vill att unive ska ha ryktet som en rolig och lall fri server istället för att folk säger nej inte unive det är bara lall utan jag vill att folk ska komma in och få bästa upplevelsen genom att rensa alla lallare som springer runt och är uppkäftiga och slåss på piren för som jag har sett nu de senaste veckorna så har det varit mycket lall på piren och runt om kring så jag vill kunna få bort det och jag vill även ha ett ansvar inne på unive och kunna få det så roligt som möjligt och jag kommer INTE abusa mina perms för jag ser många som gör det som tex id peakar i scenario det kommer inte hända för del är så tråkigt och lågt att göra eller typ om nån dödar mig så kommer jag inte ressa eller banna bara för jag blir sur på dem eller banna folk jag ogillar och jag kommer även kontakta en servervakts ansvarig om jag ser detta hända och jag kommer vara väldigt aktiv och mogen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption eller abuse är t.ex om man har id igong under scenario som en skottlossning för att kunna se vart dem är igenom väggar för att få ett övertag eller att man ressar för att vinna eller att man bannar folk för man ogillar dem eller kickar bara för dem vann scenariot men jag tycker det är kul att förlora då och då för då vet man att den andra personen tänker yess och jag älskar att se andra ha kul.