- Meddelanden
- 222
- Reaction score
- 19
Vad är ditt namn i verkligheten? LIam Hellström
Vad heter du på discord? !✪Liamo✪!#1001
Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar vid ungefär 07:00-07:30 och käkar nått till frukost sen fixar jag mig inför skolan, Jag får oftast skjuts av mamma ner till skolan för jag bor en liten bit ifrån, vi kör ungefär 08:00 till skolan så jag hinner ta det lugnt innan jag börjar 08:15 sen går jag i skolan o gör det vanliga tråkiga sakerna som man gör i en skola sen slutar jag 14:00-15:00 det är olika för olika dagar, sen brukar jag hänga med vänner tills typ 16:00-18:00 och sen går jag hem och käkar sen brukar jag sätta mig vid datorn och å in på unive sen lägger jag mig vid typ 23:00-01:00 eller slutar spela i alla fall. Och så ser min dag ut ungefär
Hur länge har du varit medlem på Unive? Just nu sen igår men har varit flera gånger innan
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 15 men många felaktiga eller när jag började med rp och var omogen men jag har börjat ta mer ansvar nu och lallar inte längre https://cdn.discordapp.com/attachments/1087297952361500722/1087457398307963001/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dem är till för att hålla ett extra öga inne på servern och hålla mer utkik för regel brott för att kunna höja rp nivån så mycket man kan t.ex man kan kicka folk ifall dem lallar på piren eller på torget för att ge dem en mini varning och en servervakt finns även för att kunna underlätta för dem högre uppsatta så dem kan fokusera på att utveckla server och lösa de svårare problemen vi kan även hålla mer koll runt om kring på lite mindre områden där staffsen inte kollar så mycket. om vi säger att jag är i ett scenario vi ska ha möte sen kommer nån fram och börjar lalla då kanske man inte har tid att skriva report eller staffsen kanske gör viktigare då kan man välja att kicka eller banna dem det beror på vilket regelbrott de gör. Och jag hade även velat ha ansvaret att vara servervakt för att kunna känna lite hur det är att vara staff typ för det är mitt mål på unive att kunna bli staff och hjälpa till med dem andra högre uppsatta. För jag älskar att hjälpa till.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv för att kunna ha ett ansvar och för att kunna hålla ordning inne på servern jag vill även kunna underlätta för staffsen så de kan fokusera på att fixa servern och utveckla den ännu mer jag vill även kunna visa att jag kan ha ett ansvar på servern för att sen kunna bli staff för som sagt är mitt mål att bli staff och kunna hjälpa till så mycket som möjligt för det är det jag gillar med unive alla är så välkommade och snälla speciellt inom staff teamet och ni försöker alltid hitta en lösning till folks problem och ni är grymma på det men jag vill bli sv för att visa er och mig själv att jag kan ta ansvaret att hjälpa med servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är t.ex om man använder sin makt för att kicka folk för att undvika ett scenario eller att man revvar i ett scenario för att man inte vill förlora det eller att man har toggle id igång under en skottlossning för att kunna se motspelaren id genom väggar typ och för att få ett övertag i scenario men jag är väldigt emot abuse och korruption och kommer anmäla om jag ser någon göra det .
Vad heter du på discord? !✪Liamo✪!#1001
Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar vid ungefär 07:00-07:30 och käkar nått till frukost sen fixar jag mig inför skolan, Jag får oftast skjuts av mamma ner till skolan för jag bor en liten bit ifrån, vi kör ungefär 08:00 till skolan så jag hinner ta det lugnt innan jag börjar 08:15 sen går jag i skolan o gör det vanliga tråkiga sakerna som man gör i en skola sen slutar jag 14:00-15:00 det är olika för olika dagar, sen brukar jag hänga med vänner tills typ 16:00-18:00 och sen går jag hem och käkar sen brukar jag sätta mig vid datorn och å in på unive sen lägger jag mig vid typ 23:00-01:00 eller slutar spela i alla fall. Och så ser min dag ut ungefär
Hur länge har du varit medlem på Unive? Just nu sen igår men har varit flera gånger innan
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 15 men många felaktiga eller när jag började med rp och var omogen men jag har börjat ta mer ansvar nu och lallar inte längre https://cdn.discordapp.com/attachments/1087297952361500722/1087457398307963001/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dem är till för att hålla ett extra öga inne på servern och hålla mer utkik för regel brott för att kunna höja rp nivån så mycket man kan t.ex man kan kicka folk ifall dem lallar på piren eller på torget för att ge dem en mini varning och en servervakt finns även för att kunna underlätta för dem högre uppsatta så dem kan fokusera på att utveckla server och lösa de svårare problemen vi kan även hålla mer koll runt om kring på lite mindre områden där staffsen inte kollar så mycket. om vi säger att jag är i ett scenario vi ska ha möte sen kommer nån fram och börjar lalla då kanske man inte har tid att skriva report eller staffsen kanske gör viktigare då kan man välja att kicka eller banna dem det beror på vilket regelbrott de gör. Och jag hade även velat ha ansvaret att vara servervakt för att kunna känna lite hur det är att vara staff typ för det är mitt mål på unive att kunna bli staff och hjälpa till med dem andra högre uppsatta. För jag älskar att hjälpa till.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv för att kunna ha ett ansvar och för att kunna hålla ordning inne på servern jag vill även kunna underlätta för staffsen så de kan fokusera på att fixa servern och utveckla den ännu mer jag vill även kunna visa att jag kan ha ett ansvar på servern för att sen kunna bli staff för som sagt är mitt mål att bli staff och kunna hjälpa till så mycket som möjligt för det är det jag gillar med unive alla är så välkommade och snälla speciellt inom staff teamet och ni försöker alltid hitta en lösning till folks problem och ni är grymma på det men jag vill bli sv för att visa er och mig själv att jag kan ta ansvaret att hjälpa med servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är t.ex om man använder sin makt för att kicka folk för att undvika ett scenario eller att man revvar i ett scenario för att man inte vill förlora det eller att man har toggle id igång under en skottlossning för att kunna se motspelaren id genom väggar typ och för att få ett övertag i scenario men jag är väldigt emot abuse och korruption och kommer anmäla om jag ser någon göra det .