Nekad Liam Hedung | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam Hedung

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198376899281/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Hedung

Vad är ditt discord namn? liam hedung#4185

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som har en stark relation till bilar och fordon. personen kommer ifrån ett annat land men försöker att passa in i det svenska samhället med stil och hur den pratar. Min karaktär är även född år 00 och är därmed 21 år gammal så finns fortfarande en del av de mindre genomtänkta tankarna kvar. Min karaktär har även hållit på med familjens bilar sedan ung ålder och vill därför jobba med att bli någon form av mekaniker. Min karaktär föredrar att jobba för pengarna än att få allting gratis i livet. personen är snäll men temperamentet kan även hetta till i vissa situationer då det kan behövas. dock så händer det inte av något litet som en krock utan då försöker min karaktär istället lösa det med lugna och samsade ord.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag är interreserad av att vara med och skapa en värklig och realistisk upplevelse på servern för mig och de runt omkring mig, jag anser även att jag är lugn och går att kommunicera med om det skulle uppstå några bekymmer så ska det inte vara några problem att lösa, jag har även spelat spelat FIVEM i över 2 år till och från men inte riktigt hittat någon bra server. Jag lyssnar även mycket på admins och vad de har att säga till om i till exempel OOC chatten. jag vill även bidra med hjälp till de som skadar sina bilar i form av mekanikeryrket eller till och med en dag bli polis. Jag är även väldigt aktiv och spelar flertal timmar per dag.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som interreserade mig mest var just att det var en så pass hög spelarbas och samtidigt så har det lyckats hålla servern till väldigt lite chaos vilket gör att det blir interresant att spela utan att bli överkörd 4 gånger om dagen.

Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig den efter att han hade sett den på någon youtuber eller streamers kanal tror jag att det var.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara en bra spelare samt att få jobb hos till exempel en mekaniker eller så, sedan vill jag handla med bilar privat på till exempel piren med, men framförallt så vill jag ha något serviceyrke där jag kan hjälpa andra spelare med till exempel brott eller om deras bil ger upp mitt på en väg

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få en bra vänkrets samt att få ett WL jobb och kunna hjälpa andra, Jag vill såklart utöver det uppnå en bra personlig egendom vilket gör att jag kommer jobba en del på servern samt försöka handla med bilar men försöka hålla mig ifrån de kriminella verksamheterna i alla fall för en stund för att inte råka göra något dumt. Men vill framförallt uppnå en rolig spelmiljö för mig och mina vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka