Nekad Liam H | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam H

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? Stodeliam

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengt Johansson 30år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,omtänksamm,glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag kommer från en lite byhåla och är en riktig skitunge som aldrig växer upp och söker ny stad för skapa kaos i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bidra med bra rp och ha roligt de viktigaste.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är inte alltid nödvändigt att sträva efter seger i varje situation, eller att behandla varje händelse som om den vore på riktigt. Man bör inte framstå som kaxig inför andra, särskilt inte mot vapenbärande personer, och det är inte rätt att motsätta sig eller argumentera när man blir rånad.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag loggade ut när jag dog en gång så jag skulle behålla mina vapen och blev bannad för det så lärde mig att jag ska inte abusa quit om jag har vapen som jag vill fortfarnade ha kvar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM RASISM säljer vapen bilar för irl cash

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer från en liten, stillsam by där alla känner alla. Redan som liten var jag en riktig skitunge, alltid på jakt efter något att ställa till med. Jag växte inte upp som någon lugn och mogen person – tvärtom, jag levde för att skapa kaos och sprida röra omkring mig. Nu har jag bestämt mig för att lämna den trygga byn och söka mig till en storstad, där jag kan fortsätta att utmana gränserna och se hur mycket skit jag kan ställa till med. Jag gillar att spela med farliga kort och att inte ta saker på allvar, för i min värld är det just det som gör livet spännande.

Nekad.
Anledning:

Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Nekad.
Anledning:
Din text är också AI skriven.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka