Nekad Liam Andersson | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Andersson

Vad är ditt discord namn? gilerastalker

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leon Friberg, 1992-04-24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skicklig, tålamod, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han kommer från iran och vill skaffa jobb i myndigheter som securitas, polisen och så vidare. Han har tidigare jobbat i armén i iran.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp, och bra IC rp. Jag kan dessutom bidra med att bete mig, ha tålamod, och säga till om något händer. Sedan kan jag också bidra med Att vara schysst, ha respekt och ställa mina fel till rätta.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna i ett scenario t.ex ett butiksrån ska tycka att det är roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej. jag har alltid haft mig i godo med bra rp och respektera reglerna som är angivna till mig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, vilket är att man skjuter eller slår på spelare utan att det har utvecklats till ett scenario. Sedan har vi FEARRP, vilket innebär att mna ska vara rädd om sitt liv och att man ska ta han om det. Det innebär också att man ska bli rädd om någon tar fram ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Hej Liam!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej Liam!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
Jag bytte ju till min steam! Den är nu Vonulrich82

Vad är ditt discord namn? Vonulrich82

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skicklig, tålamod, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han kommer från iran och vill skaffa jobb i myndigheter som securitas, polisen och så vidare. Han har tidigare jobbat i armén i iran.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp, och bra IC rp. Jag kan dessutom bidra med att bete mig, ha tålamod, och säga till om något händer. Sedan kan jag också bidra med Att vara schysst, ha respekt och ställa mina fel till rätta.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna i ett scenario t.ex ett butiksrån ska tycka att det är roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej. jag har alltid haft mig i godo med bra rp och respektera reglerna som är angivna till mig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, vilket är att man skjuter eller slår på spelare utan att det har utvecklats till ett scenario. Sedan har vi FEARRP, vilket innebär att mna ska vara rädd om sitt liv och att man ska ta han om det. Det innebär också att man ska bli rädd om någon tar fram ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.
Nya Discord

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Vad är ditt discord namn? gilerastalker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han kommer från Iran och vill skaffa jobb i myndigheter som Securitas, polisen och så vidare. Han har tidigare jobbat i armén i iran. Han har haft ett stort problem med substanser och hans mamma dog medans han var och krigade i iran, men så kom han hit för att hans pappa var sjuk och behövde pengar till att bli frisk igen. Han jobbar för att få råd med vad det kostar och det är ungefär 40 miljoner SEK. Han har haft svårt att vara borta från sin pappa, men Sverige lät som det enklaste landet att kunna få möjligheten att tjäna så mycket så snabbt som möjligt och han vill rädda sin pappas liv innan han bliv föräldrarlös. Och han vill inte förlora en till förälder för att det var jobbigt nog att förlora den ena. Han älskar sin pappa jätte mycket och har levt hela livet med han med många minnen och tid spenderat med varandra.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
^^

Hej Liam!
Skulle du vara vänlig att fixa så att du har samma namn på discord som på steam.
Ifall detta inte fixas så kommer det att sluta med din ansökan blir nekad.
Du har 24h på dig att lösa problemet
(Besvara detta när de är fixat)

Hej Liam!
Skulle du vara vänlig att fixa så att du har samma namn på discord som på steam.
Ifall detta inte fixas så kommer det att sluta med din ansökan blir nekad.
Du har 24h på dig att lösa problemet
(Besvara detta när de är fixat)
Det ska vara löst, jag heter vonulrich82 på steam, och jag heter dessutom vonulrich82 med mitt username på discord. 𝓛 är mitt visnings namn på discord.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka