Nekad liam g | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam g

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? liam g#4918

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karakatär heter karl anveros ( 23 år gammal). han växte upp i en rätt lätt situation då han hade bra betyg och bra familje meddlemar och när han växte upp så var han alltid lärarnas favortit när han slutade skolan så flyttade han till miami där hans morbro bodde och där bodde han tills att han var 21 år gammal sedan flyttade han till en anna stad vid namn gbg (göteborg) där han blev känd för sin genorositet och sedan när han var 22 flyttade han till unive staden där allt är möjligt och skaffade snabbt kompisar men det var ett problem han hade inget medlemskap så der var svårt för honom att skaffa jobb osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? genuin kärlek och glädje samt bra rp då jag gillar att roleplaya för jag gått på teater sedan jag var 6 irl och fyller 14 snart så rp har alltid gått hem hos mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? typ att man ska spela för att det är roligt ist för att det ska vara tråkigt (visste it denna innan) fick hjälp av en pollare men vet det nu

Hur hittade du Unive? har bara kört mycket fivem innan och unive är unive och har varit inne på unive över 100 timmar sedan det hette multistaden<3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka