Accepterad Liam fors | Ban Överklagan [An1ss68an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cr7.aep2

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198980559019/

Ditt Hex-ID: steam:11000013cd070ab

Vad är din discord tagg? cr7.aep2

Vem var det som bannade dig? an1ss68an

Bild på banmeddelande: Steam 2025-02-23 19_23_14.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev ooc under scenario och först av allt det ska inte va ban för meta tycker jag de borde va halv ooc tror jag och inte 5 dagar och krim varning...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det var skottning och det hände ett fel att min egna grabb råkade skjuta mig bakifrån för det var inte meningen så jag ber han att ta mig i ooc för jag var stressad och det vet jag nu att jag inte skulle ha gjort men var stresssad och ångrar mig nu i efter hand.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog rätt att banna mig kanske för jag skrev ju ooc men inget annat hände som inte skulle hänt asså det påverkade inte scenariot alls utan de bara åkte iväg precis som att jag inte skrev ngt i ooc. men det var nog felaktigt att sätta dit mig för meta gaming för jag skulle nog vilja säga att de är halv ooc tror jag men jag vet ej men vill inte va bannad för vill fortsätta spela på unive servern nu när jag är sju och kan ägna mycket tid på servern och det är därför jag just gör denna ban överklagan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev till exempel bannad av att byta jobb hä i unive innan 14 dagar och börja jobba på ett annat innan 14 dagar och då fick jag en 14 dagar ban och det var inte kul så jag lärde mig att aldrig göra om det och nu har jag inte gjort om det och det kommer vara samma med detta att jag aldrig ALDRIG gör om det för nu har jag lärt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att skicka i att skriva ooc och lugna ner mig men nu vet jag det till nästa gång att jag inte kommer kunna skriva i ooc under scenario men det påverkade dok inte scenariot för allt bara rullade på och ingen hoppde ut och tog mig utan dem körde iväg för dem vart stressade efter skjutning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA att aldrig göra om detta och har tagit lärdom från detta asså. Kommer aldrig göra om det och vill kunna spela Unive utan att bli bannad så kommer inte göra om det asså och ni fattar nog varför jag vill bli unbannad för ni kan ta en titt hur mycket jag har spelat på denna senaste veckan asså minst 90 timmar..... det är sjukt men jag tycker de är kul men ska inte göra samma sak utan att jag ska skita i ooc till nästa gång... och jag hoppas denna överklagan lyckas!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka