Inaktuell Liam fors | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

Cr7.aep2

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: Cr7.aep2

Ange ditt födelsedatum 28 Maj 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tror att jag skulle passa som staff eftersom jag är en lugn person och kan ta saker på allvar när det behövs. Jag gillar att hjälpa andra och vill att servern ska vara en trevlig plats för alla. Jag har spelat mycket FiveM och RP, så jag förstår reglerna och hur man ska bete sig. Om någon gör fel försöker jag alltid först förklara istället för att bli arg direkt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Asså det är ibland mycket regelbrott lite då och då till exempel ooc ingame att man kallar discord namn och fuskare har det kommit fler av men dem märker att staff teamet jobbar på det enormt och då kan jag komma och hjälpa till samt göra servern till en bra miljö för alla. Pittningar och folk som bara lallar och försöker förstöra på servern och sånt vill jag få stopp på samt folk som bara är här för att förstöra/fuska utan vill ha den gamla rpn tillbaka som förr . Det är också mycket skottlossningar och brist på social rp som man måste förbättra för händer mycket att man bara till exempel "yes vilka är det? "ut ur bilen" och sånt ska man förbättra till lite socialare och förbättrad rp som man istället pratar ut sig och att tycker inte det är bra att man startar till exempel krig under liksom 1 sak som att dem är lite kaxiga 1 dag liksom, det borde va en längre bakgrund.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Alltså, jag tycker det är rätt viktigt att göra saker ihop och inte bara köra på egna grejer hela tiden. Så om det dyker upp nåt större problem, brukar jag snacka med de andra i teamet och höra vad de tänker innan vi bestämmer nåt. Jag försöker vara öppen för feedback och kan säga till om jag har haft fel nån gång. Typ, det känns som det blir mest rättvist och schysst för allihopa på servern då.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man har trevligt bemötande till folk och att man inte är otrevlig, samt inte tar åtgärder direkt utan kanske tar dem staff samtal och frågar hur dem tänkte och även ta hjälp med andra kollegor i staff teamet om vad dem tycker och vad jag borde göra men det är inte alltid man behöver det men om man är osäker. Man visar hänsyn till andra och bemöter dem med respekt är också att agera professionellt och om dem kommer till exempel in i support lite upprörda så ska man ju inte fortsätta tända på det där utan ta en nypa salt och försöka lösa situationen smidigt och bra och utan några bråk eller orättvisor.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer lägga upp det med att jag har ju fotbolls träning 2 träningar i veckan då Måndag 19:00 beror på årstid och onsdag 19:00 beror på årstid så det kommer ju ta lite tid men kommer ju mest va aktiv på dem dagar jag inte har träning och på helger och slutar skolan typ 15 och är hemma 16 varje dag isch. Så kommer ha en ganska stabil aktivitet på dagarna då jag inte tränar samt pluggar men kommer ha tid varje dag men kanske bara inte lika länge. Och ibland är man ju upptagen med vänner kanske på dagarna och det kommer ju dagar man kanske inte kan va inne men har en bra aktivitet på unive och spelar det riktigt ofta och mycket för jag diggar servern.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år till 1.5 år för den på discord profilen stämmer inte för vart ju ute ur discorden förr

Har du tidigare erfarenheter som staff? 20 Oktober 2024

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nja lite osäker men det mesta skulle jag nog kunnat arbeta med men dock inte jobb för det känns lite lång tråkigt kanske men kanske bara ser helt fel på det men man kan ju alltid se. men om något så är det Jobb ansv jag helst inte vill bli.

+rep

Tillbaka