Nekad Liam Eriksson | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liam Eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199118814959/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kev1n#0692

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2006

Berätta om din karaktär. Oskar är en vanlig man som är 25 år och han är från en storstad och kommer från en vanlig svensson familj med både mamma och pappa vid liv och sin sida. Under sin uppväxt var allting bra och inget såg konstigt ut och både hans mamma och pappa tjänade bra vilket gjorde att Oskar fick en bra uppväxt. Skolan var bra för Oskar det var inga konstigheter där utan allting gick som smort. Oskar gick ut skolan med bra betyg både i högstadiet och gymnasiet där han gick klart sin utbildning på ekonomi juridik programmet sedan pluggande han vidare på en jurist linje i lund för att senare kunna bli advokat. Det var under denna tid Oskar träffade nya vänner som visade honom de kriminella livet. Till en början tyckte inte Oskar detta var något bra då hans dröm alltid har varit att bli advokat och bomma in den som gör något olagligt men när Oskar fick de knasigt med pengar under sin utbildning så det var inget annat som kunde rädda honom då båda hans föräldrar nyligen gick bort. Oskar visste inte först vad han kunde göra som kriminell då han inte visste någonting om dessa saker men hans nya kompisar som visat honom detta liv såg en stor chans i Oskar att kunna alla lagar och regler då hans juridiska bakrund och där med kunde ta sig ur de flesta situationerna med polis och annat, Men även hans bakrund från gymnasiet med Ekonomi visste han hur man gjorde diverse Ekonomiska brott. Detta ledde Oskar rakt in i den kriminella verksamheten. Oskar började med småbrott som inte hade någon risk men det var det ända som Oskar ville var att klara sig ekonomiskt under månaderna och sedan fokusera på sin utbildning men senare när han arbetat med detta i en längre period så fick han större kontakter inom den kriminella. Oskar blev eftertraktad av många då han kunde hjälpa många av de kriminella med de brott de ville göra och hur de skulle ta sig ur dessa situationer. Därmed gick Oskars plan med att bara göra detta till han klarade sina månader. Oskar fastnade i detta som ett beroende och blev mer och mer kriminellt aktiv och det förändrades som ett sidojobb till en livsstil. Oskar gick klart sin utbildning och efter det var kriminalliteten den enda han såg framför sig. På papper är han en utbildad advokat men bakom de stängda dörrarna finns det en stor kriminell person. Oskar blir dock tagen av polisen efter han har hjälpt bankrånare vid ett rån. Efter detta tänkter Oskar att det här är hans enda väg ut. Oskar har länge tänk på hur han ska ta sig ut från den kriminella verksamheten och nu såg han fängelsestraffet som en chans att klara sig ur den mörka sidan. Oskar kommer ut ur fängelset och börjar jobba som Advokat igen efter en lång rehabilitering för att försöka ta sig ur detta. Efter detta håller Oskar sig som Advokat i en yttligare 2 år till en dag han får en Klient vars är hans gamla arbetare som var en av dom som visade Oskar det kriminella livet. Han får tillbaka gamla minnen när han sitter och ska hjälpa sin gamle vän eller Klient och trillar tillbaka i det gamla när hans klient ger honom en stor summa pengar för att ta honom ur denna situation efter ett mord. Oskar blir därefter en korrupt Advokat och säger till alla att detta är så långt han kommer gå och inte börja med rån osv igen utan att hjälpa de kriminella ur en situation för en stor summa pengar. Men det Oskar inte visste var att han skulle trilla tillbaka i de kriminella livet men försökte dölja det med sitt vanliga liv. Oskar funderar om han ska sluta med de kriminella grejerna och gå tillbaka till sitt vanliga liv, Vem vet? Kommer Oskar att gå tillbaka till sitt vanliga liv eller kom han att fortsätta med de kriminella grejerna? Vem vet?

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag har goda erfarenheter av rp, jag har även varit whitelistat på unive tidigare men den gick bort då lämnade discord servern, jag tycker även att de är mycket roligt att spela på fivem servern så jag vill börja igen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli whitelistad eftersom jag hade velat testa på mig ett Chefs jobb eller ett jobb som kräver whitelist. Även om ni nu skulle sätta på whitelist någon gång hade det varit bra att ha det.

Hur hittade du Unive? När man söker på SWE kommer den upp, samt vet ju alla vilken server unive är :P

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att utveckla både mitt och andras rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål som jag sagt innan är att utveckla mitt egna rp men också möjligtvis att bli chef över ett yrke :)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej.

Tillbaka