Inaktuell Liam Eriksson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liam Eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
209
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? Kev1n#0692

Ange ditt födelsedatum 24 April 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För jag kan alla grundregler inom fivem och allt inom området "WL-A ansvarig". Då jag varit staff på flertal servrar själv och även varit de på många stora servrar. Har även motivationen till det och känner verkligen att jag vill ta ansvaret och bli WL-A. Har även många vänner som spelar här och jag har ju själv spelat här sen dag 1. Vill liksom supporta en kunglig server! Sen liksom känner jag ju alla sköna grabbar här och vill gärna liksom bli WL-A och träffa nya polare på servern och få fler personer Whitelistade.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är mogen,Vettig,Kunnig och väldigt seriös när det gäller sådant. Kommer ge bra ifrån mig och kolla forumet hela tiden samt ge bra RP ifrån mig för att liksom visa bra för dem owhitelistade och servern overall. Kommer göra allt i min makt för att se till så alla får bra och snabb support och att ingen känner dålig support av mig. Kan sitta här hela kvällen och förklara men de pallar ja inte.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Oavsett om man sitter i en wl intervju eller inte ska man alltid bemöta andra personer vänligt och vara så snäll som möjligt, även fast dem inte har den bästa attityden ibland ska man endå göra sitt bästa att bemöta dem så bra som möjligt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Med tanke på att utan medlemskap kan man inte slå andra whitelistade spelare osv, vill jag att så många som möjligt ska få möjligtheten att få ansöka till medlem och få ta vara på alla grejer man faktiskt får som medlem

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att alla på servern ska kunna alla regler som servern satt upp. även att man kan alla grundregler och att du har ett unikt tänk och en lite unik karaktär som sticker ut. Även att du är vettig och seriös i ditt rollspel.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som medlemskap är att svara på ansökan, de som är seriösa och gjort en bra ansökan ska få en chans att kunna få bli medlem. Mitt ansvar är med andra ord att ta in seriösa folk som faktiskt vill roleplaya med de andra spelarna och inte lalla.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är mycket aktiv, med tanke på att jag har sommarlov nu så kommer jag vara mycket aktiv, Jag hade sagt såhär: Mån-sön: 10:00-05:00 (Givetvis pauser mellan detta (Att gå ut med kompisar m.m)

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar faktiskt inte på nån annan server för nuläget

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nääähee

Tillbaka