Inaktuell liam | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam.

Icke Medlem
Meddelanden
214
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mäklarfirman

Vad heter du IRL? Liam

Hur gammal är du? 14 snart 15

Hur många timmar har du på Fivem? 720

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef på detta jobbet efter som att jag vill bli mäklare i framtiden. jag känner att det är bra att komma i kontakt med mycket människor efter som att jag alltid är trevlig mot alla jag möter då jag tycker det är många som är otroliga mot människor här i stan och jag vill bidra med mycket positivt och då känner jag att jag som mäklar chef passar perfekt efter som att jag kommer sälja så mycket jag bara kan och jag kommer få folk att köpa för att jag är bra på att sälja och vill utväxlas ännu mer inom hur man ska få folk att köpa. jag vill även bli chef på detta företag då jag vet många som vill köpa hus med det inte är så många inne som säljare och det känns som om att jag kommer kunna styra det extremt bra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har mycket erfaren heter inom detta yrket då jag har jobbat på mäklar firman innan och varit delägare förut jag har även erfarenheter inom det då jag har intresse inom det så jag har lärt mig lite hur man ska tänka när man säljer saker till folk och jag är altid trevlig så kommer alltid ha en god ton inom arbetet. jag har även väldigt mycker erfaren het om att styra efter som att jag va personal och ekonomi ansvarig på min pappas företag.

Berskiv din karaktär? min karaktär är en rik kille som har växtup med en rik familj vi flyttade runt väldigt mycket så bob har gåt på väldigt många visningar då har har för del med att han har gjort det nu och han har inte haft så många kompisar under sin tid som barn då dom flyttade runt väldigt ofta så han är van med att se nya hus och hur man ska bete sig mot nya människor han har jobbat med sin pappa nu många år och nu vill har gå större och då så vill har ta över mäklar firman.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag 4-9 timmar pär dag om inte mer
4-12 på helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja ABSOLUT denna stan är den bästa som finns

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? NEJ

Har du läst våra Regler? JA SÅKLART. jag har även grov dyxelxi så har gärna det i åtanke

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka