Nekad liam. | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam.

Icke Medlem
Meddelanden
214
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? falk

Vad heter du IRL? liam

Vad heter du på discord? LIAM#0122

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 1000

Varför vill du just bli chef på det jobbet? ag vill bli chef över detta yrke eftersom att jag ser att Falk i nuläget håller på att åka båten till en annan kontinent snart och det är extremt inaktivt samt ostrukturerat. Jag vill jättegärna lösa detta problem då jag personligen tycker att Falk är ett ofantligt väsentligt yrke just då för att det är extremt mycket fordon som skall lagas och även fordon som står mitt på vägen och blockerar all trafik på grund av att folk blir less på att dess anställda inom yrket inte jobbar utan antagligen där för att bli förmögna på lönen vilket jag anser är ytterst olämpligt och får inte förekomma. Jag vill bli chef över Falk då jag vill testa på något nytt som inte har någon koppling till kriminalisering och jag skulle även säga att jag goda erfarenheter inom detta yrke och jag tycker själv att jag skulle styra upp det oerhört bra. Jag har även ett mycket bra bemötande av kundmottagare. Jag skulle även se till så att det alltid finns tid för intervjuer för individer som är intresserade att bli anställda samt att jag även skulle se till så att det inte finns personalbrist och att alla som vill ha sina bilar lagade får det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt så tycker jag att jag har goda tidigare erfarenheter inom billagningar och liknande. De erfarenheterna som jag kan ta med mig dit om det är så att jag blir chef har jag med tiden lärt mig när jag har lämnat in den i verkstaden och att det var fel på bränslepumpen, att det skulle fyllas på med spolarvätska för att hålla bilens rutor rena, eller att det var fel på styrservon. Som sagt så är det en del som jag kan inom bilar och det kan jag ta med mig om det är så att jag blir chef över Falk

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter bob och är en oerhört trevlig person. Han hittade plats på unive och bestämde sig absolut inte att utforska nya städer då denna stad var rätt för honom. bob är betydligt mycket längre än alla andra. Han toppar 179 cm och väger 78 kg. bob har alltid gillat att stå på den lagliga sidan och inte den kriminella. Hans stora dröm är att främst bli chef över falk och har studerat dag in och dag ut för att slutligen bli chef över företaget falk. Bob hade en tuff uppväxt och blev mobbad som liten men är framgångsrik man vid detta tillfälle. bob föräldrar lever än idag och idag är bob 21 år gammal. Som liten har han alltid gillat att stå upp för sig själv och klarade mobbningen från högstadiet till gymnasiet. bob har hittat hem i unive och är väldigt intresserad att få utforska den stora världen där.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag minst 7 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? JA såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ

Har du läst våra Regler? JA

+rep, han varit ägare över meko o han gjorde jobbet galant! Jag vet att han kommer styra upp falk bättre än någonsin förr!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka