Accepterad Liam Bladh | Medlem ansökning [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bladisch

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Bladh

Vad är ditt discord namn? Bladisch

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Friman, Han är född 2000 och är därför 24 år gammal i år men fyller inte år förr än juni, därför är han just nu 23 år gammal. Han är en svensk man med en mamma och pappa, han är trevlig och gillar att hjälpa till. Han jobbar vitt för att få sin inkomst och gillar att köpa nya coola grejer. Han är oftast väldigt glad men kan vara lite ledsen ibland när han är lite uttråkad. Han gillar att köra bil och titta på dyra grejer för att sen spara upp till de. Han gillar att sätta mål och sen uppnå målen som t.ex att köpa en ny bil och välja den exakta modellen så jobbar han och sparar till just den bilen. Han tycker om att hjälpa till som t.ex om han ser en person på gatan medvetslös stannar han och ringer ambulansen för att sen direkt hjälpa till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vara trevlig i RP och ibland komma med lite förslag om jag hittar något problem som t.ex en bugg så skriver jag det och rapporterar. Jag skulle också kunna hjälpa till om det är något test som ni vill testa så finns jag här eller om jag skulle hitta något som kan var bra till RP. Som t.ex nya grejer eller coola yrken. Jag finns också här för att få nykomlingar att känna sig så välkomna som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska vinna i alla scenarion som t.ex om jag ör i domstol så ska jag inte bli otrevlig för att jag måste ha rätt eller att jag måste vinna hela tiden i en discution eller sannat. Man spelar för att ha kul och inte för att vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst allihopp och tagit min tid till att läsa lugnt. Ett exempel på en regler är bland annat "COPBAIT" Det innebär att man inte ska med meningen göra något framför polisen för att få de efter sig. Något annat är "OOC" när man t.ex inte vet hur man ska bära någon till sjukhuset och går fram och frågar hur man gör. Annat är att man måste ha ett lämpligt namn i discord och profilbild som inte t.ex är rasistiskt eller nazistiskt. Man ska ha ett trevligt bemötande och inte skrika på den andra personen eller säga olämpliga saker. Man får inte storma ett kriminellt gängs hus utan order av bossen. Men då måste det finnas en anledning för att göra det. Man får inte bara gå runt och sjkuta folk utan en speciell anledning och detsamma gäller att medvetet köra på någon och sedan fly från platsen som om inget har hänt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nu har jag det efter att ha spelat lite mer och har även lekt lite rollspel när man var yngre och spelat andra rollspel som t.ex roblox och annat. Men jag har bättre koll och jag utvecklas mer och mer desto mer jag kör.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar rollspel och tycker det är väldigt kul.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka