Ej Antagen Liam Bladh | Chef-jobb ansökan [Marja-lisas] [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bladisch

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisas

Vad heter du IRL? Liam Bladh

Vad heter du på discord? Bladisch

Hur gammal är du? 14 men 15 om 1 månad

Hur länge har du spelat på Unive? Sen april eller maj.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill få en bra aktivitet på Marja Lisas och även få alla nya att känna sig välkomna. Alla anställda ska agera proffitionellt och inget lallande. Jag vill få alla anställda att trivas på Marja Lisas och få de att känna att de kan prata med några av de högre uppsatta anonymt om någon har gjort något fel för att personen inte ska få något problem.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare för ungefär 2 veckor sen eller mindre jobbat i ledningen där och var väldigt aktiv. Jag jobbade där länge och tyckte det var kul. Jag har massa dokument och annat om marja lisas och vet hur de mesta går till. Jag kan även många bilar och vad de kostar och hur systemt går till.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara aktiv och när jag väl inte är inne på servern finns jag alltid att kontakta via dc. Jag är alltid aktiv på dc när jag inte är inne på Unive även om jag är bortrest kommer jag ändå kunna kontaktas. Jag kommer för det mesta dels när jag väl är inne på unive jobba och vara inne på marja lisas.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara Unive.

Har du läst våra Regler? Ja flera gånger.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka