Nekad Liam | Ban överklagan (Hugo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam..

Icke Medlem
Meddelanden
132
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199159909517/

Ditt Hex-ID: 110000147811c8d

Vad är din discord tagg? Liam.#4192

Vem var det som bannade dig? Svampbob

Hur lång tid var din ban? 5 dagar men det återstår 3 dagar för att jag inte har varit online på två dagar och senast jag körde var jag bara och patrullerade.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: halv-ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte för att jag har inte varit online på 2 dagar och när jag försöker komma in för att rp:a som polis så står det bara att jag är bannad för halv-ooc i 5 dagar och jag lovar att jag inte har gjort någonting. det återstår 3 dagar för att jag inte har varit online i två dagar. Och senast jag var online så patrullerade jag bara i stan jag lovar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vet inte för att jag har inte varit online på 2 dagar och när jag försöker komma in för att rp:a som polis så står det bara att jag är bannad för halv-ooc i 5 dagar och jag lovar att jag inte har gjort någonting. det återstår 3 dagar för att jag inte har varit online i två dagar. Och senast jag var online så patrullerade jag bara i stan jag lovar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för att jag tror att de bannade fel person för att jag har inte varit online på två dagar jag lovar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla mina tidigare bans är från när jag var ny men det är en ban som jag fick precis innan jag blev polis. Det var ooc för att min mic var intryckt så att jag pratade och jag visste inte det. Men sen jag blev polis så har jag inte blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat gjort något annorlunda för att det var en felaktig ban men jag lovar att jag inte har gjort något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom att det var en felaktig ban. men om det inte var en felaktig ban hade jag lärt mig massa och jag hade inte gjort om det i så fall.

Har du läst våra regler? Ja

Snälla jag har inte varit online jag lovar och jag patrullerade bara senast jag var online jag lovar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka