Accepterad liam. | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam.

Icke Medlem
Meddelanden
214
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/liamros1/

Ditt Hex-ID: 110000113782317

Vad är din discord tagg? Bentley#0122

Vem var det som bannade dig? Achoo

Hur lång tid var din ban? dc

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? banad från dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? efter som att jag hoppa support ett flertag gånger och ville ha en förklaring

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. okej så jag blev kallar till support och som vanligt hoppar man in i support och så blir jag indragen och så frågar jag vad angår det och dom svarar du kommer få en varning. Jag blir väldigt förvånad och innan jag hinner fråga varför så överröstar dom mig och säjer inget att diskutera och drar ut mig jag hoppar in i väntar på support igen och blir indragen igen och jag säjer jag vill ha en förklaring varför jag fick en varning och det ärna som dom svarar det är inget att diskutera pungt slut och drog ut mig igen. men om man får en varning så tycker jag man ska få en förklaring och så hoppar jag support igen och dom drar in mig efter som att dom har överröstat mig varje gång så gjorde jag det denna gång på dom så direkt när dom drar in mig så säjer dom vad är det du inte fatar men jag säjer i mitten av meningen jag vill ha en facking förklaring varför och hur ni ens kan bete er till dom som spelar på den servern som du är staff för bete er serigöst sedan blir jag banad. och snälla jag ångrar mig extremt mycket och lovar på allt jag äger att det ej kommer hända igen. jag gillar verkligen Unive och vill verkligen komma tillbaka snälla snälla.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det va verkligen mitt fel och det va omogen och jag har varit banad nu i 1 månad och vill verkligen komma tillbaka jag lovar dig att det aldrig kommer hända igen och lovar er verkligen det. och jag ångrar verkligen allt till boten av mitt hjärta

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har någon men det va extremt längesedan när jag va ny till FiveM för typ 1 år sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara tängt moget och bara acceptera att jag fick varningen och bara gåt vidare

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut 100%
och kan lova er att det ej kommer ej hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka