Nekad Liam | Ban överklagan (Bassi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam..

Icke Medlem
Meddelanden
132
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199159909517/home

Ditt Hex-ID: 110000147811c8d

Vad är din discord tagg? Liam.#4192

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? p ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Bannad från Discord ~Kasper

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag copbaita som support och gjorde donuts framför polisen. Jag ber om ursäkt det kommer inte hända igen snälla. Jag lovar. Kan jag snälla få en chans till jag ber.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag copbaita som support och gjorde donuts framför polisen. Jag ber om ursäkt det kommer inte hända igen snälla. Jag lovar. Kan jag snälla få en chans till jag ber.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban utan det var jag som gjorde fel. Sorry philip.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla mina banns innan var från när jag var ny. Jag blev bannad för copbait och powergaming o.s.v när jag var ny. Sen fick jag en ban för halv-ooc precis innan jag blev polis men jag har tagit lärdom av alla banns innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt varit så dum i huvudet utan jag kunde ha tänkt mig för vad för konsekvenser det finns. Sorry jag ber om ursäkt. Förlår Philip.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 110% jag lovar att inte göra om det. Snälla tro mig.

~Liam.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka