Nekad Liam axelsson | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam axelsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Runar (Hem till midgård)#6085

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta Jack Svensson och har en mörk bakgrund och levde i de kriminella livet me vapen och droger och affärer när han va yngre och han gjorde lite som han ville. Men de är ingen som vet om att han har varit kriminell eller att han har gjort kriminella handlingar! Och han vill hitta nya vänner pågrund av att han inte hade så många innan och därför tog han beslutet att han tänkte ta tåg till staden Unive och leva en början på ett nytt liv. Jacks Pappa va missbrukare och han mamma va aldrig hemma och han har en tuff uppväxt och vill där av ha vänner som han kan lita på. Jack bodde i en liten lägenhet me sin pappa och mamma och de blev ofta bråk mellan pappan och mamman för att pappan missbrukare och köpte bara sprit för sina pengar. Och där av så stack mamman och lämnade Jack och pappan själva men de blev inte bättre för de och Jacks släkt bodde långt bort så de va svårt för han att ta sig dit när hans pappa alltid va full och inte kunde köra han dit och de gick aldrig någon typ av trafik dit så de slutade me att han bara va hemma och kolla på tv och satt me sin telefon. Pappan tvinga Jack alltid att gå och handla mat och alkohol men när han inte ibland kom hem med alkohol så blev han arg och slog han och efter pappan hade somnat så rymde Jack hemifrån och kom aldrig tillbaka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till mycke scenarion och få rp:n så bra som möjligt och lära mig mer om rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska skapa scenario så det blir roligt för båda parterna och spela för att ha kul.

Hur hittade du Unive? Jag ville börja spela på en seriös RP server och ha så bra scenarion som möjligt och då tänkte jag att jag ska testa Unive

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka