Liam | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam..

Icke Medlem
Meddelanden
132
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Liam.#4192

Ange ditt födelsedatum 27 September 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar med skola: 13 - 23
Vardagar utan skola: 09 - 00
Helger: 10 - 00
Lov: 10 - 02

Berätta om dig själv Jag är en ung kille som går i grundskolan åk 8 och jag heter Liam och är 14 år. Jag är en öppen person och en glad person som alltid försöker att hjälpa folk med saker. Jag jobbar mycket i skolan men efter skolan har jag massa fri tid som jag lägger på FiveM som är mitt största intresse. Jag har spelat FiveM sen jag var 10 år och nu är jag 14 år och första gången jag spelade FiveM så fastnade jag och började spela mer och mer tills nu då jag spelar dag in dag ut. Jag har mycket kompisar i skolan och är allmänt hjälpsam och glad person.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle först ta massa ärenden för att jag älskar att hjälpa folk och sen hade jag /noclip för att kolla runt om vad som händer och vad folk gör. Jag hade också varit väldigt aktiv för att jag vill testa så många kommandon som möjligt och hjälpa så många som möjligt.

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 3 månader kanske

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill vara support på just denna server för att det här är den ända servern jag kör på och jag älskar denna server och känner att jag vill ta nästa kliv och bli support för att hjälpa folk. Jag har varit support på en del andra servers innan och har lite erfarenhet tex snöstaden. Jag vill också förbättra servern och communityt rent allmänt! Jag vill ju såklart också bli support för att förminska alla som bryter mot regler och jag vill ju såklart bli det för att servern ska bli så bra som möjlig och den bästa rp servern på FiveM.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Det jag skulle kunna bidra med är att ta så många ärenden som möjligt, inte bara i dc utan också alla /reports som kommer in tex om det kommer en /report om att någon lallar så brukar det inte vara många som pallar hoppa dc eller klippa och vissa oss staff så då försöker jag vara där så snabbt som möjligt och hjälpa dom ingame. Om jag blir support kommer jag fortfarande rpa som att jag inte är support och jag kommer att rpa helt normalt. Jag kommer helt enkelt bidra med så mycket jag kan.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har varit support i snöstaden och då tog jag många ärenden. Men nu kör jag bara på Unive och jag tänker bara köra på denna server länge men jag har en kompis som var support och han och jag brukade ta ärenden tillsammans och folk var nöjda med mig och de var glada efter. Jag var inte för snäll men inte för dum. Jag vill bara lägga till att jag kommer /noclipa väldigt mycket för att jag älskar det och det var svinroligt på snöstaden.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ganska bra

/svban (1 timme ban)
/dv (ta bort bil)
/revive (ressa någon)
/who (kolla roller)
/m (meddela)
/noclip (bli onsynlig och spawna på vad som händer i staden)
/toggleid (se allas id över deras huvud)
/togglename (se allas namn över deras huvud)
/kick (kicka någon)
/freeze (gör så att dom inte kan röra på sig)
/unfreeze (göra så att dom kan röra på sig igen)
/goto (tp till någon)
/tpm (tp till waypoint)
/sqlban (banna någon)
/sqlunban (av banna någon)
/sqlbanoffline (banna någon när dom är offline men först måste du göra sqlsearch för att få deras hex id)
/sqlsearch (för att hitta deras hex id och steam namn)
/v
/spawn
/giveweapon
/spawnobjekt

Det finns säkert någon jag missat för att jag inte kommer ihåg

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, jag lär mig saker snabbt och kan anpassa mig till spelare och system lätt. Jag tröttnar inte så lätt så jag kommer älska att vara support ett långt tag och då kanske bli promotad.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på denna fantastiska server. Tack philip för att du skapade denna server för att den har hjälpt mig mycket +att det är en jätte bra server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, Det ända jag vill berätta är att det är en fantastisk server och fortsätt med denna server #kung är du philip. ~Liam

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka