Accepterad liam | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad heter du på discord? liam,#2123

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar 8 timmar per dag mer vissa dagar

Helger 11-15 timmar minder vissa helger/dagar

Hur länge har du varit medlem på Unive? kommer inte exakt ihåg men säg lite mer än 1 år jag har tagit en paus då och då från servern.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13 den senaste var 2022

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakt har i uppgift att banna folk/kicka för att underlätta för staff-teamet så att dom kan fokusera på att noclipa och specca och ta support och ta ansökningar. Om vi tex bannar en person för rdm så skickar vi ut i ban bevis och så får staffs välja om dom vill förlänga om dom tycker att han ska få en ännu längre ban för det han har gjort. Man kan hjälpa staffsen med att dv bilar som bara står mitt i vägen och så att dom inte är i väggen och det underlättar också så att servern laggar inte lika mycket när man dv bilarna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern eftersom jag tycker att jag kan göra något bra för servern och hjälpa till. Jag vill få bort alla lallare och alla som är problemspelare. Jag vill också hjälpa till för att underlätta för alla andra i staff-teamet så att dom kan fokusera på annat.jag vill se till så att dem försvinner eller lär sig av återgerderna som jag kommer ta på dem som endast bidrar med lallig rp. Samt att jag vill få bort den dåliga rp nivån bland vissa spelare samt att jag vill få bort alla som lallar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att vara korrupt som servervakt ses som väldigt allvarligt och kommer leda till att du kan få hårda konsekvenser. det kan också leda att du får indragen sv samt redlist till perma ban. abuse innebär att du använder dina perms till din egna fördel och det går under abuse och samt korruption. Vi kan ta ett exempel säg att du är i en skottlossning då kan du sätta på id för att se vart folket är och det är bara alla som är sv samt staff som kan använda det och det klassas som abuse och kommer leda till indragen sv.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka