Nekad Liam-2k | Medlem ansökning [Nwllye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam-2k

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liam-2k#1440

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Eks. Liam är född 2000-07-07 och är en väldigt glad och snäll kille, han växte upp med sin brorsa johan brant som är 10 år äldre än Liam. Liam hade en väldig tuff uppväxt då hans mamma missbrukade och hans pappa hade lämnat de, Liam var helt själv efter att hans brorsa hade flyttat till en annan stad. han hade inget annat vall än att börja göra kriminella saker efter som att de var hans brorsa som gjorde alla pengar då hans mamma aldrig hade pengar för att hon slösade allt på droger. När Liam var 21 år så bestämde han att han skulle ta och flytta till unive staden och nu mer bor han i unive staden och tänker bli polis för att stoppa all kriminellt i staden då han själv har fått uppleva det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och seriös rp. Jag kommer göra det roligt för båda parterna i alla olika scenarion. Jag kommer även se till att jag kommer anmäla alla som gör regelbrott på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man gör det roligt för alla som är med i scenariot. Man ska inte bara spela för att man själv ska ha roligt utan att alla ska ha roligt.

Hur hittade du Unive? min kompis visa mig

Glöm inte att du har 48 timmar på dig annars blir du automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka