Nekad liam.09 | Securitas Ansökan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vbrodin

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 7 Mars 2008

Vad heter du på discord? toxic_mystic.

Är du whitelistad? Nej

Hur många timmar har du på FiveM? runt 600 timar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4/6 timmmar

Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag kan så typ 3-5 timmmar bara på jobbet

Hur många timmar har du på FiveM? runt 600 timmar

Vad heter du? liam fransson

Hur gammal är du? jag är 24 år gammal

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? för jag vill kolla så folk inte bryter måt reglerna och vill börja på nåt nyt så

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? för jag har varit i ett jobb som är liknade jag jobbade som polis och ni borde anställa mig för jag är engerad och kort fattat och kommer inte ge nån skillnad på folk alla kommer få sammma staff av mig och kommer vara aktiv och jobba på som myket jag kan göra

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? tip för jag vara polis inanna men vill börja på nåt nyt som jag aldrig har provat

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Radiodisciplin handlar om att följa etablerade regler och normer för kommunikation via radio. Det är särskilt viktigt inom professionella sammanhang där radiokommunikation används, såsom inom militären, polisen, sjöfarten, flyget, och andra liknande områden. Radiodisciplin är nödvändig för att säkerställa effektiv och säker kommunikation, särskilt när liv och egendom kan vara i fara.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? En bra Securitas-vakt är en professionell och etisk individ med stark säkerhetsmedvetenhet. De är skickliga kommunikatörer som är i god fysisk kondition och har kunskap i självförsvar. Deras utbildning innefattar olika aspekter av säkerhetsarbete, inklusive lagar och förordningar, rapportering, första hjälpen och nödsituationer. Vid behov kan de använda försvarsvapen, men endast som en sista utväg och i enlighet med tillämpliga lagar och företagspolicyer.En Securitas-vakt bör uppträda professionellt och respektfullt samt följa företagets och lagens riktlinjer när det gäller användning av vapen. Det innebär att vara ansvarsfull vid hantering och användning av vapen, och endast använda dem som en sista utväg i situationer där det finns en verklig och omedelbar fara för liv och hälsa. Vakten bör också vara beredd att samarbeta med myndigheter och rapportera händelser noggrant och korrekt.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Vid konfrontation med en person som hotar med en kniv, måste en Securitas-vakt agera snabbt och beslutsamt för att skydda liv och hälsa. Först bedöms situationens allvar och risken för skada. Sedan försöker vakterna lugna ner situationen och övertyga den hotande personen att lägga ifrån sig kniven genom att kommunicera lugnt och tydligt. Samtidigt larmas polisen eller andra rättshandhavande myndigheter för att få ytterligare hjälp och stöd. Om hotet kvarstår och inga andra alternativ finns, kan vakterna använda försvarsvapen för att avvärja hotet och skydda de inblandade. Efter händelsen säkerställer vakterna att de inblandade får nödvändig medicinsk hjälp och samarbetar med myndigheter i utredningen. Det är viktigt att alla åtgärder tas i enlighet med företagets riktlinjer och gällande lagar för att säkerställa en säker och effektiv hantering av situationen.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Vid bevittnande av misshandel måste en Securitas-vakt agera omedelbart för att skydda offret och förhindra ytterligare skada. Först bedöms situationens allvar och risken för skada för både offret och andra inblandade. Vaktens primära mål är att skydda offret från skada genom att skilja på angriparen och offret och avskräcka från fortsatt våld. Samtidigt larmas polisen eller andra rättshandhavande myndigheter för att få ytterligare hjälp och stöd. Efter att situationen har lugnat ner sig dokumenterar vakterna händelsen noggrant och rapporterar till sina överordnade. De fortsätter att samarbeta med myndigheterna under deras utredning av händelsen. Det är viktigt att alla åtgärder tas i enlighet med företagets riktlinjer och gällande lagar för att säkerställa en säker och effektiv hantering av situationen.

Har du några andra frågor? nej

Securitas ansökningar används ej nu för tid ta det genom jobb discorden :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka