- Meddelanden
- 60
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? serkuritas
Vad heter du IRL? liam
Vad heter du på discord? toxic_mystic.
Hur gammal är du? 15 år gammal
Hur länge har du spelat på Unive? vet inte
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer vara aktiv på att anställa nya personer som vill ha jobbet så jag kommer utvekla rp nivån på serkurtias på en hög nivå då ni kommer se att det utveklas och att vi kommer söka nya anställda och att dom jobbar på serkuitas kommer vara aktiv och jobba
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja har jobbat på serkuitas tigare då var jag jag väktare
Hur ofta kommer du vara inne? minst 4-5 timmar om dagen om inget kommer upp
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja alltid dett är den bästa servern
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej och planerar inte på att byta eller spela på nån annan server
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? liam
Vad heter du på discord? toxic_mystic.
Hur gammal är du? 15 år gammal
Hur länge har du spelat på Unive? vet inte
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer vara aktiv på att anställa nya personer som vill ha jobbet så jag kommer utvekla rp nivån på serkurtias på en hög nivå då ni kommer se att det utveklas och att vi kommer söka nya anställda och att dom jobbar på serkuitas kommer vara aktiv och jobba
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ja har jobbat på serkuitas tigare då var jag jag väktare
Hur ofta kommer du vara inne? minst 4-5 timmar om dagen om inget kommer upp
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja alltid dett är den bästa servern
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej och planerar inte på att byta eller spela på nån annan server
Har du läst våra Regler? ja