Inaktuell liam.09 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vbrodin

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Ditt discordnamn: toxic_mystic.

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff för att jag är tydlig Jag är kortfattad lära mig snabbt och jag tydlig men det ärende som gäller staff eller Anna till det lilla till det stora och jag vill hjälpa folk med allt jag kan och jag skulle gärna bli staff för att hjälpa folk med de hjälp Jag vill kunna bli allting med den vill göra servern till en bättre erpe nivå ingen lall inga kopp bitare inga som byter mot reglerna där är dålig Jag ser folk som vet inte medierna men om jag blir så hårt Jag kommer hjälpa allt jag kan jag är aktiv Jag är ofta inne Jag kommer med mitt i aktivt som en staff Jag kommer hjälpa alla kan allt det kan Jag seriös och inte någon lallare och gör allt för att göra eran server till en bra server utan lallare eller någon som bryter mot reglerna och den enda skulle du säga är att hoppas det här är nog och jag vill verkligen vara staff jag uppgraderare till staff skulle vara det bästa kunna veta och jag älskar den serven och skulle jag vilja uppgradera till en staff och jag skulle ju alltid min makt för att göra så att ni kommer bli glada men det jag gör och ser att jag inte är någon lallar eller någon som vill byta mot reglerna jag är den personen som kommer göra allt i min makt för att göra så ni får en bra rappinivå någon som ingen bryter mot reglerna Jag vill bara säga tack så mycket för ni har så j bra server allt jag vill säga tack så jättemycket

Vad tycker du inte fungerar på Unive? allt men det kan hjälpa med att minska lalladet och rpn nivån på visa

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? att vi ska hålla koll och vara så aktiv vi kan med allt och det vi kan göra med problemen och bara hålla kol lite exstra med och mindre på visa och se att dom nya spelarna ska man hålla kol lite exstra på så man ser om du är värda att spela på unive eller om dom är lallare och nte är inkopateta och kan reglerna så vi ser till att det är mindre lalla hellt o hållet så bra vi kan på ett professionellt set så man ser att alla kan reglerna på unvive och inte är lallare

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? att visa att jag kan inte ge olika behandlingar på folk och att vara aktiv och att vara en fattat och att inte abusa sina krafter eller att skräma med sina krafter i sin rp för att få så man vill så bara du vinner

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag ska vara ärlig jag spelar mest bara och jag kommer rp lite men kommer foksera på att vara helper coh att vara en aktiv support och vara professionellt på ett bra sätta så alla ser hur bara jag faktist är och visa att man ska följa reglerna och ha ett bra tänkande på vad man gör som suntförnuft

Hur länge har du spelat på Unive? jag vet inte helt

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag var support på en server som heter vation och var verksamhets ansvrig för sv och medlem det var kull men byte server till dena för mina kompisar sa att den var bra så sa upp mina roller på vation och börja ta ansvar på den servern för att visa att jag har kunskaperna föra att bli en helper

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Jobb, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja fattar det

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka