Nekad liam.09 | Ansökan till Servervakt [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vbrodin

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? toxic_mystic.

Vad är ditt Hex:ID 76561199568796893

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är en aktiv securitas och ser många lallare som bara kommer och slår på våra bilar eller bara lallare almänt

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag vet inte men nån vecka

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång för att jag hade intr hade voice chager

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att vara en normal civl medlem och att se om nån lallare eller om nån bryter måt ryglerna så kan jag banna eller kick men man ska ha ett klip på personen som har gjort fel då min uppgift är att spela som vanligt och vara med om det händer når eller om jag ser nån lallare eller nån som bryter måt ryglerna där jag kan sicka bevis och då kan hens bann för längas

Varför vill du bli servervakt på servern? för att se till att lallet minskar och att se att all rp blir bättre på en hög nivå och se till så inte folk lallare och brtermåt rygelr na där jag i framtiden kommer försöka bli staff men vi fokusera på att rp ett tag innan jag försöker att utvecka till helper för att jag måste vara aktiv på min rp och om jag skulle vara severvakt så skulle jag vara aktiv och hård att visa bevis och allat samt kan alla commads där jag har varit mod på vation med flyta till den servern och vill få en bra upplivelse på dena finna servern som servervak

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att man är servervakt för makt eller för att vinna i en rp för att skrämma folk att du kan banna folk i ett rp sinaro och att lalla och kicka kompisar eller att bara banna folk utan anlidnig eller att man inte orkar rp och skriver rädda mig till en sjukvåradre och säger att man ska rädda dom uttan nån rp annars så bannar dom sjukvårdan eller att man ser nån som gjorde vdm och inte gör nåt åt saken för att man inte orkar göra nåt för det va din kompis eller att säga om du ger mig en bil så bannar jag inte dig eller fråga om saker om expel nån inte sjusar dig och du bannar personen för att du vill och försöker att ha makt i rpn

Senast ändrad:
Nekad, du måste vänta 30 efter ban för att bli sv, annars va det en bra ansökan, Lycka till i framtiden!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka