Inaktuell liam.09 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vbrodin

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? toxic_mystic.

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? att jag vill se till att ge nya spelare att få en chans att visa att som kan rp på en bra sätt och attt inte lalla

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är en aktiv person Jag läser alltid genom två är snabb och läsa Jag kommer göra allt i min makt för att göra så att vi får en seriösa spelarna till våran RP server och att inte någon lallare kommer in och det är bra på läsa och kollar alltid två gånger så att det inte är någon annan som har skrivit det Just seriös och kommer inte ha busa det här Jag kommer vara jätteaktiv samtidigt då jag är en civil på eran RP server och skulle vilja uppgradera till medlemsansvarig då jag kommer göra allt för att få in dem Bra spelarna och att göra allt för att göra denna rp:n servern en strikt rp med bra spelare

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med en kort fatt röst och att vara tydlig med sina ord och att inte svulma med orden och låtta dom prata samt så att man visar att man inte kommer göra skilnad på nån

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att dom ska vara seriös på ett bra sät och inte vara llaiga så helper eller staffes kollar på dom nya spelarna

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? att som är söriösa och inte är lalliga och kan dom flesta reglerna på unive och inte är inkopateta se att dom inte är lalliga eller ha ett andra mjuk vara på sin dator som fuk eller annat

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Man tar ansvar att vara aktiv och att aldrig glömma säga reglerna och det är bara professionellt sätt som går inom medlemsansvarig det är så man är tar ansvar inom detta området på medlemsansvarig du har din roll att hjälpa folk och att se att de kan reglerna och gör det så bra du kan fråga alla frågor du ska och göra på ett professionellt sätt inom reglerna parentes tex regler

Hur ser din aktivitetet ut? jag kommer vara aktiv som medlemse anvarig då jag kommer ta dett söriöst

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka