Nekad liam.08 | Ban Överklagan [NIXTON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vbrodin

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199568796893/

Ditt Hex-ID: 11000015fe03cdd

Vad är din discord tagg? toxic_mystic.

Vem var det som bannade dig? nixton

Bild på banmeddelande: flagga-finland-1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? lall jag hoppa inte utt ur bilen när polisen sa att jag skulle gå utt ur bilen då deta är lite lallig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte över en bro men då när jag kolla på alla så åkte en bil och sa att jag hade knark på mig men det hade inte jag då stoppa polisen mig och sa att jag ska gå utt yr bilen för att söka inom mig men jag sa nej ocj låste bilen sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktig då jag bröt måt regel 4.2 .d lal då jag inte rpa på den nivån som krävs för att kunna rp på ett bra sät då jag var lallig att inte joppa ut bilen desama så spama jag back lukan så det är lallig och då det är lite suntförnuft i detta då irl skulle man inte spamma back lukan när man är stannad av polis då dett är ett regel bråt som jag bröt det kommer inte att up stå igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft en tidgare ban då jag var securitas och peson som inte hade reg plåt på bil då jag gav en böter på personen med hjälp av f6 menu då jag måste rpa på att bilen inte har regplåt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde ha stannat och om polisen sa att jag skulle gå utt borde jag gåt utt i bilen och visa att jag hade någor in have av knark eller nåt oliglit då jag bara va där uttan att rp på en hög nivå då jag borde lysnna på han och vissa det kommer inte att hända igen eller upp stå igen det kan jag lova förlåt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man måste rp på högre nivå en att spama back luckan och skratta då jag borde vissa att jag kan rp och jag kommer att visa det inom att rpa på en högre nivå och vissa att jag är värd att spela på unive då jag är lässen för jag var lallig då dett kommer föredras på en hög nivå då jag kommer att vara mer villig att rpa och att inte lalla

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja och jag ber om huräkt till polisen och för nixton staff tid då han kunnde ha gjort att men jag var lallig då jag ber om hurkäkt till nixton detta kommer inte att hända igen och jag kommer förendra min rpa på en bättre nivå förlåt för att jag slösa din tid nixton

@nixton jag ber om hemst om huräkt jag kommer förbättra min rp till en högre rp då jag kommer sätta högre krav på mig förlåt för att jag slösa din tid

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Anledning: Läs genom Unives Regler | Forum om 24 timmars regeln.

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka