Nekad LH_28_ | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LH_28_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lian

Vad är ditt discord namn? LH_28

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär jag har tänkt spela på heter Mac jönnsson, han har haft problem med sin ijusa röst sen han föddes, han har upplefft svåra oprationer för att försöka hjälpa han . Detta lädde till ingen stans och det går inte att bota. Han är 50 år gammal och har bott i en stuga i Finland hela sitt liv. Han brukade spela basket på uppfarten med sin Pappa Bengt, Dom 2 hade det väldigt roligt tillsamans och tillbringade mycket tid med varandra. Men en dag, så kom det upp en maskerad man på uppfarten med en Glock-19. Den här maskerade person skrik " Hit med pengarna " Hans pappa gav allt han hade på sig till den maskerade mannen, efter det sköt den maskerade mannen 2 skott i huvudet och 3 skott i bröstet på Bengt framför Mac.

Några dagar efterhändelse kort därefter Bengt avlidit så bestämade sig Mac för att bli Polis och kämpa för rättvisan och att inte oskyldiga ska dödas. Hans dröm att bli polis är genom hopp att flytta till " Unive " Staden för att fånga kriminella och att inte oksyldiga ska dödas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att alla får roligt i sin del av rpt. Det är det viktigaste för mig att alla har roligt.
Kan även bidra att det blir en seriös rp nivå och att man inte "Lallar" runt.
En till sak som är et viktigaste för mig är att ingen blir "arg/tjurig" av rpt och ifall någon blir det så vill jag gjärna ha en diskution för att få reda på vad som gick fel..

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte spelar för att vinna alla scenarion

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på unive sen typ 2020, men nu i vintras hade jag för mycket i skolan och behövde ta en paus då jag rpade som krim, ( har även varit helper innan ) Jag hittade unive 2020 av ett en kompis tipsade mig om servern... Sen nu i vintras som jag skriv tog jag en paus och var ganska inatkiv.. Sen i nu när sommarn började för ca 1 månad sen tog jag en riktigt paus, som jag ångrar lite nu men jag lämnade discord serverna och kom tillbaka nu idag 2023-06-16 21:30 ca.. Och nu vill jag ta ett nytt steg genom att försöka bli polis och ge alla ett bra rp. Men kort sagt hittade jag unive genom en kompis som tipsade im servern

Vidare till muntlig intervju, du 48h på dig att ta intervjun. Lycka till
:unive:

Nekad efter muntlig, lycka till nästa gång.
:unive:
Läs på reglerna 1.1 -1.9 grundregler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka