Accepterad lexy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lexy

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199218894078/

Ditt Hex-ID: 11000014b0524fe

Vad är din discord tagg? lexylul#2572

Vem var det som bannade dig? Gregg

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag döda 2 poliser på oljerigen för dom kom och ville skydda min boss i mitt gäng då han är efterlyst för olika saker.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte heli till drog stället då mina vänner ing ringer säger polisen stormar jag kommer dit för att skydda och hjälpa dom polisen börjar rikta vapen jag springer dycker ned i vatten sedan simmar jag och klättrar upp på oljerigen igen och då ser jag en polis bestämmer mig för att skjuta han och springer då upp för trappa ser andra polisen börjar rikta och han riktar tbx jag skjuter första skotten han skjuter tbx får ned han och sedan springer jag upp och hämtar min kompis som höll på bli tagen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta är inte en felaktig ban men jag gjorde fel då jag tycker det inte va skit stor grej för man kan du döda polis i verklighet men det är mitt fel och borde tänk på reglerna och spelat ett roligare och annan möjlighet på scenariot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vart bannad 2 gånger innan tror jag en för sv abuse för råka ha toggleid på under scenario andra kommer inte ihåg då de var länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte åkt dit eller bara pratat med polis och åkt in i fängelse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte skjuta poliser och följa serverns regler bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja detta förstår jag då ni tar det i eran takt.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top